نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 28 فروردين 1399
ساعت 09:00

سونی فهرست آمازون از عرضه عناوین انحصاری PS4 برای PC را تکذیب کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به انتشار لیستی از جانب آمازون فرانسه و عرضه چندین بازی انحصاری PS4 برای PC، سونی اخیرا این فهرست را رسما تکذیب کرده است.

وب‌سایت شعبه فرانسوی خرده‌فروشی بزرگ آمازون، روز گذشته اقدام به فهرست کردن چند بازی انحصاری مشهور از پلتفرم پلی‌استیشن 4 کرد که در راه عرضه برای پلتفرم پی‌سی قرار دارند. در این فهرست اسامی مختلفی نظیر بازی Days Gone دیده می‌شدند که به عنوان در صف عرضه برای PC فهرست شده بودند. در این ارتباط، سونی اخیرا در یک اظهارنظر رسمی تایید کرده که این فهرست صحت ندارد و این یک خطای فهرست‌گذاری از جانب خرده‌فروشی ذکر شده بوده است. گفتنی است که بازی Days Gone که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، درحال حاضر تنها از طریق PS4 قابل تجربه است و علیرغم شایعات قبلی که پس از تایید شدن پورت پی‌سی بازی Horizon Zero Dawn در ارتباط با این بازی وجود داشت، شایعات اخیر درباره عرضه Days Gone برای پی‌سی درست نبودند.

در فهرست آمازون، البته اسامی دیگری از جمله Bloodborne و Persona 5 Royal هم دیده می‌شوند که با توجه اظهارنظر اخیر، شایعه عرضه نسخه پی‌سی آن‌ها هم تکذیب شده است. با این حال دیده شدن نام بازی Days Gone که فروش و توجه کم‌تری را نسبت به دیگر عناوین بزرگ سونی نظیر God of War و Spider-Man کسب کرده بود، و همچنین از قبل نیز به عنوان یک کاندیدای احتمالی پورت نسخه پی‌سی توسط برخی مطرح بوده است، گزارش اخیر وب سایت آمازون فرانسه باعث دامن زدن به این شایعه شده بود.

سونی تاکنون به شکل رسمی از عرضه نسخه پی‌سی عنوان فرست پارتی و انحصاری خود یعنی Horizon Zero Dawn خبر داده و البته در این زمینه، هنوز موعد انتشار آن اعلام نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.