نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 02 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

تصاویر هنری جدیدی از بازی Wild منتشر شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Wild عنوان انحصاری فراموش شده PS4 که سال‌ها پیش معرفی شده بود، اخیرا تصاویر هنری جدیدی دریافت کرده است.

از زمان معرفی بازی Wild به عنوان یک بازی انحصاری PS4 در سال ۲۰۱۴، آخرین خبرهای رسمی پیرامون آن به سال ۲۰۱۵ و رویداد Paris Games Week 2015 برمی‌گردد، جایی که استودیو سازنده بازی یعنی Wild Sheep اقدام به ارائه یک پیش‌نمایش از بازی کرده بود. این بازی که توسط میشل آنسل خالق سری بازی‌های Rayman و Beyond Good & Evil در سبک بقا و ماجراجویی ساخته می‌شود، برای چندین سال کاملا خاموش بود و خبر ساخت و عرضه بازی Beyond Good & Evil 2 توسط این کارگردان نیز باعث شد تا بسیاری احتمال تکمیل شدن نهایی ساخت بازی را زیر سوال ببرند.

با در نظر گرفتن این پیش‌زمینه، اخیرا یک بروزرسانی جدید و پیش‌بینی نشده‌ای در ارتباط با Wild صورت گرفته و وب‌سایت رسمی بازی چهار تصویر هنری تازه دریافت کرده است. شما در ادامه این تصاویر که نشان‌دهنده منظره‌ها و شخصیت‌های بازی است را مشاهده می‌کنید.

لازم به ذکر است که جدای از این تصاویر جدید، وب‌سایت رسمی بازی هیچ تغییر جدیدی نداشته و مشخص نیست که از نظر مراحل ساخت در چه مرحله‌ای قرار دارد. در صورتی که انتشار این تصاویر به معنای در دست ساخت بودن بازی باشد، باید دید که آیا تغییری در مقصد آن مشاهده خواهد شد یا خیر؛ این موضوع با درنظر گرفتن این است که در اواخر سال جاری میلادی، کنسول‌های جدیدتر PS5 عرضه خواهند شد و از آنجایی که انتشار Wild در این فاصله کوتاه برای PS4 کمی بعید به نظر می‌رسد، این احتمال وجود دارد که بازی مجددا به صورت یک عنوان PS5 و PS4 معرفی شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.