نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 06 ارديبهشت 1399
ساعت 18:00

Quantum Error در PS5 از Ray Tracing به صورت بهنگام استفاه می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته TeamKill Media سازنده بازی Quantum Error، استفاده از تکنولوژی رهگیری پرتو در PS5 بسیار آسان است.

استودیو TeamKill Media مدتی هست که درباره بازی اول شخص جدید و در صف عرضه خود یعنی Quantum Error بیشتر صحبت می‌کند و یکی از مواردی که تمرکز زیادی روی آن بوده، این است که قرار است از نظر بصری و تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را به نمایش بگذارد. سازندگان تاکنون اجرای بازی روی PS5 به صورت 4K با نرخ فریم 60 تصویر در ثانیه را تایید کردند و صحبت‌های تازه، به استفاده از تکنولوژی رهگیری پرتو یا Ray Tracing می‌پردازد.

یکی از بازیسازان این بازی در TeamKill Media، اخیرا در حساب توییتری خود و در پاسخ به استفاده از رهگیری پرتو، گفته که Quantum Error به شکل «کامل و ۱۰۰ درصدی» از قابلیت ray tracing به صورت بهنگام و لحظه‌ای استفاده می‌کند. این صحبت البته در خصوص نسخه PS5 بازی است چون نسخه PS4 آن نیز قرار است عرضه شود. او همچنین در پاسخ به سوالی دیگر درباره پشتیبانی این تکنولوژی در پلی‌استیشن 5 نیز گفته که سازندگان برای بهره‌گیری از این قابلیت در PS5 کار بسیار راحتی در پیش دارند.

Quantum Error قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ منتشر شود. سازندگان بازی، قبلا گفته بودند که تمرکز آن‌ها روی ساخت بازی برای پلی‌استیشن و عرضه آن به عنوان بازی روز لانچ PS5 است،  ولی احتمال عرضه برای Xbox Series X را نیز بعید نمی‌دانند و ممکن است این نسخه نیز منتشر شود. به علاوه از نظر ساختار، یکی از بازیسازان TeamKill قبلا گفته بود که این بازی مشابهت‌هایی با بازی‌هایی نظیر DOOM 3 و Dead Space دارد، از امکانات جدید کنترلرهای DualSense بهره‌گیری کرده و از نظر مدت زمان، می‌تواند بین ۱۵ تا ۲۰ ساعت گیم‌پلی داشته باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.