نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 16 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

یوبی‌سافت دامین Prince Of Persia 6 را به ثبت رسانده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی فاش شده که کمپانی یوبی‌سافت، اقدام به ثبت کردن دامنه اینترنتی Prince Of Persia 6 کرده است.

تا پیش از محبوبیت و دنبال شدن جدی مجموعه اساسینز کرید، سری بازی‌های Prince Of Persia به عنوان یکی از اصلی‌ترین فرنچایزهای کمپانی یوبی‌سافت شناخته می‌شد. این مجموعه در سال ۲۰۰۳ و با بازی The Sands of Time ریبوت شد و کار خود را به صورت سه‌گانه دنبال کرد. آخرین بازی بزرگ سری نیز در سال ۲۰۰۸ عرضه شد و به این ترتیب سال‌هاست که علیرغم درخواست‌های مکرر طرفداران، یوبی‌سافت تمایلی به تولید بازی جدیدی برای سری نگرفته است.

در این ارتباط یک پست ردیت اخیرا فاش کرده که کمپانی یوبی‌سافت در روز گذشته، اقدام به ثبت کردن یک آدرس یا دامنه اینترنتی به نام Prince Of Persia 6 کرده است. لازم به ذکر است که یوبی‌سافت یک دامنه هم برای Prince Of Persia 5 ثبت کرده که البته تاریخ آن به سال ۲۰۰۵ بازمی‌گردد. این گزارش همچنین فاش می‌کند که هنوز دامنه‌ای برای Prince Of Persia 7 ثبت نشده که نشان می‌دهد این مورد مثل مواردی نیست که کمپانی‌ها اقدام به ثبت انبوه دامنه برای حفاظت از حقوق فرنچایز خود کنند، که به این ترتیب می‌تواند نشانه‌ای از در پیش بودن خبرهایی از سری توسط یوبی‌سافت باشد. گفتنی است که پیش از این و تا قبل از معرفی بازی Assassin's Creed Valhalla، گزارشی منتشر شد که از ثبت شدن یک دامین جدید با همین نام توسط یوبی‌سافت خبر می‌داد.

باید منتظر ماند و دید که ثبت شدن این نشانی می‌تواند به خبرهای خوبی برای طرفداران سری Prince Of Persia منتهی شود یا خیر. جدیدترین بازی رونمایی شده یوبی‌سافت، Assassin's Creed Valhalla است که تریلر رونمایی آن هفته گذشته به نمایش درآمد، و انتظار می‌رود که در روز پنجشنبه و از طریق رویداد Inside Xbox، تریلر گیم‌پلی بازی نیز پخش شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.