نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 09 خرداد 1399
ساعت 09:00

مراحل ساخت بازی Iron Man VR به اتمام رسید

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Camouflaj سازنده بازی Marvel's Iron Man VR اعلام کرده که فرایند ساخت این بازی تکمیل و اصطلاحا گلد شده است.

استودیو Camouflaj اخیرا در یک پست توییتری در حساب رسمی خود، رسما اعلام کرده که بازی واقعیت مجازی موردانتظار و انحصاری PS VR یعنی Marvel's Iron Man VR گلد شده است. این یک خبر مهم برای بازی است که تا ماه گذشته، همراه با بازی The Last of Us 2 و به دلیل بحران کرونا با تاخیر در عرضه به مدت نامعلوم مواجه شده بود. گلد شدن در فرایند ساخت نرم‌افزار، به معنی آخرین مرحله تولید بازی تا پیش از عرضه رسمی است و ناشر حالا امکان تکثیر و عرضه بازی در تاریخ انتشار قبلا مشخص شده را پیدا می‌کند. لازم به ذکر است که سازندگان، البته همچنان کار روی بازی را ادامه می‌دهند و باگ‌های عیب‌یابی شده و فیکس‌ها و دیگر پچ‌های مورد نیاز که در این فاصله عرضه می‌شود، درنهایت به صورت آپدیت پس از عرضه قابل دانلود خواهند بود.

Camouflaj همچنین در پستی که این خبر را اعلام کرده، تصویری مشترک از بازیسازان و کارمندان خود را هم منتشر کرده که به مناسبت گلد شدن بازی این رویداد را از خانه و دور از محل کار جشن می‌گیرند. به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا، درحال حاضر کارمندان تقریبا همه استودیوها و تیم‌های بازی‌سازی جهان به کار از راه دور و منازل روی آوردند، که این موضوع بعضا مشکلات زیادی را در فرایند ساخت یا تکمیل بازی‌ها به وجود آورده است.

بازی Marvel's Iron Man VR قرار است در روز ۳ جولای (۱۳ تیر) برای PlayStation VR عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.