نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 17 مرداد 1399
ساعت 19:00

Hitman 3 به صورت کامل از PS VR پشتیبانی می کند

2 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ IO Interactive تایید کرده که کل گیم‌پلی بازی Hitman 3 از طریق هدست واقعیت مجازی PlayStation VR قابل بازی است.

در جریان رویداد شب گذشته State of Play، شرکت IO Interactive تایید کرد که بازیکنان بازی در صف عرضه هیتمن 3، می‌توانند کل این بازی را صرفا از طریق هدست PSVR نیز تجربه کنند. این یک خبر بزرگ برای طرفداران سری است، خصوصا از این نظر که Hitman 3 شامل تمامی مراحل و لوکیشن‌های دو بازی قبلی Hitman 1 و Hitman 2 نیز می‌شود، و این خبر عملا به معنی تجربه همه عناوین ریبوت قبلی از طریق هدست واقعیت‌مجازی است. شما در ادامه تریلر معرفی Hitman 3 VR را مشاهده می‌کنید.

 

تریلر معرفی این حالت برای Hitman 3 بسیار کوتاه است و شامل سکانس‌هایی گذرا از تجربه حالت VR، از جمله مرحله‌ای در دوبی می‌شود. با توجه به تریلر، ظاهرا در زمان تجربه بازی در هدست واقعیت مجازی، بازی به صورت کامل در حالت اول شخص دنبال می‌شود. این موضوع نیز شامل انیمیشن‌ها و مکانیک‌های خاص می‌شود. درحالی که این یک خبر بسیار خوب برای طرفداران سری است، این موضوع نیز روشن نشده که تجربه بازی در حالت VR آیا مختص به PlayStation VR است یا اینکه بازیکنان PC نیز با هدست‌های این پلتفرم می‌توانند این تجربه را داشته باشند.

بازی Hitman 3 در اوایل سال 2021 برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس و پی‌سی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.