نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 17 مرداد 1399
ساعت 18:00

اعلام موعد عرضه بسته AWE برای بازی Control و تایید بازگشت آلن ویک

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اکسپنشن بعدی بازی Control یعنی AWE با پخش تریلر جدید به صورت رسمی معرفی و زمان عرضه آن نیز اعلام شد.

استودیو فنلاندی Remedy Entertainment، در طول دوره فعالیت خود تاکنون خالق چندین بازی و فرنچایز به یاد ماندنی بوده است. یکی از محبوب‌ترین این فرنچایزها، عنوان ژانر وحشت و بقای Alan Wake بود که البته مدت‌هاست در وضعیت خاموش به سر می‌برد و طرفداران همواره خواستار ادامه دادن داستان این سری بودند. گفتنی است که رمدی نیز همیشه از علاقه خود به ادامه سری گفته بود، و حتی تا پیش از لانچ بازی آخر آن‌ها یعنی Control، اشاراتی به این موضوع کرده بودند. در هر صورت، بازگشت مجدد شخصیت آلن ویک، حالا به صورت رسمی و در جریان تریلر رونمایی بسته گسترش‌دهنده AWE برای Control تایید شده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

 

تریلر معرفی بسته AWE شب گذشته در جریان رویداد State of Play پخش شد و به این ترتیب، رسما دومین بسته گسترش‌دهنده برای بازی نیز تایید شد. گفتنی است که تاریخ عرضه این بسته نیز برای روز 27 آگوست (6 شهریور) تعیین شده است. در این تریلر جدای از سکانس‌های کوتاه گیم‌پلی، صدای آلن ویک و عبارت «Stay in the light» شنیده می‌شود و خود او نیز در اواخر تریلر و برای مدتی بسیار کوتاه مشاهده می‌شود.

بازی کنترل درحال حاضر برای PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. تاکنون یک بسته گسترش دهنده یعنی The Foundation برای بازی عرضه شده، و بسته دوم یعنی AWE نیز همان‌طور که اشاره شد، در روز 6 شهریور منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.