نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 18 مرداد 1399
ساعت 09:00

Rocksteady رسما پروژه بعدی خود یعنی Suicide Squad را تایید کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Rocksteady سرانجام با تایید پروژه بعدی خود یعنی Suicide Squad، به ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی پایان داد.

استودیو راک‌استدی، سازنده عناوین سری Batman: Arkham، اخیرا در یک پست توییتری در حساب خود به صورت رسمی بازی Suicide Squad را تایید کرد. این استودیو محبوب، از زمان عرضه بازی Batman: Arkham Knight در سال 2015 در حالت بی‌خبری بود و در طول این مدت، شایعات و گمانه‌زنی‌های گسترده‌ای درباره پروژه بعدی آن‌ها وجود داشت. ساخت یک بازی جدید از مجموعه Suicide Squad، البته یکی از گمانه‌زنی‌های پرتکرار بود که درنهایت نیز تایید شده است. Rocksteady در توضیح تصویر زیر که در حساب رسمی خود ارسال کرده، گفته که اطلاعات بیشتر در جریان رویداد DC FanDome در 22 آگوست (1 شهریور) منتشر می‌شود.

suicidesquad rocksteady

ساخته شدن یک بازی ویدیویی براساس خط داستانی کامیک‌های Suicide Squad، از زمان وقایع پایانی بازی Batman: Arkham Origins که توسط WB Games Montreal ساخته شده بود مطرح بوده است. راک‌استدی دیگر استودیو زیرمجموعه WB، از آن زمان بازی Batman: Arkham Knight را عرضه کرده بود، و گزارش‌های تایید نشده مختلفی از ساخت پروژه Suicide Squad توسط آن‌ها وجود داشت. آخرین شایعه از این دست، اشاره می‌کرد که نام کامل این بازی در واقع Suicide Squad: Kill the Justice League است؛ موضوعی که باید منتظر تایید صحت آن در روز 1 شهریور بود.

پست اخیر Rocksteady شامل هیچ‌گونه اطلاعات تکمیلی بیشتر نیست و برای دریافت این اطلاعات بایستی منتظر نمایش رویداد DC FanDome بود. انتظار می‌رود که جدای از بازی Suicide Squad، از WB Games رونمایی‌های بیشتری هم شاهد باشیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.