نویسنده: علیرضا رسولیان یکشنبه، 19 آذر 1402
ساعت 16:45

حالت آفلاین بازی Suicide Squad بعد از عرضه منتشر خواهد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی راک‌استدی اعلام کرد که بازیکنان برای تجربه‌ی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به‌صورت آفلاین، باید تا بعد از عرضه‌ی رسمی آن صبر کنند.

به این ترتیب، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در زمان عرضه نیازمند اتصال به اینترنت خواهد بود و حتماً باید برای تجربه‌ی بازی آنلاین باشید. تصمیمی که طبیعتاً با واکنش‌های مثبتی از سمت بازیکنان روبه‌رو نشده است.

با این حال، استودیوی راک‌استدی در سرور دیسکورد بازی Suicide Squad: Kill the Justice League خبر داد که این دسته از بازیکنان می‌توانند کمی بعد از انتشار رسمی بازی از حالت آفلاین بهره‌مند شوند. راک‌استدی همچنین اشاره کرد که طراحی حالت آفلاین بخش داستانی این بازی در دستور کار این استودیو قرار گرفته است و این حالت در جریان آپدیتی در سال ۲۰۲۴ میلادی برای بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر خواهد شد. راک‌استدی در پایان خاطرنشان کرد که جزئیات بیشتری را از حالت داستانی بازی در زمان انتشار آپدیت به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رساند.

این خبر در راستای تریلر جدیدی بود که راک‌استدی از بازی جدید خود در مراسم The Game Awards 2023 به اشتراک گذاشت. پیش از این نیز تأیید شده بود که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را می‌توان به‌صورت تک‌نفره یا تا سقف ۴ نفره و در قالب کو-آپ آنلاین تجربه کرد. این بازی همچنین ازقابلیت‌های کراس-پلتفرم و Cross-Progression پشتیبانی خواهد کرد و با پلتفرم‌های مختلف می‌توان به تجربه‌اش پرداخت.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League بعد از چندین تأخیر، سرانجام در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.