نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 16 آذر 1399
ساعت 15:00

عرضه آپدیت محتوایی رایگان و غیر منتظره برای Batman: Arkham Knight

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ راک‌استدی در اطلاعیه‌ای غیرمنتظره از عرضه آپدیت محتوایی رایگان برای بازی Batman: Arkham Knight خبر داده است.

طرفداران کامیک‌های دی‌سی و شهر گاتهام، سال آینده میلادی می‌توانند منتظر عرضه بازی Gotham Knights و تجربه مجدد گردش در گاتهام سیتی باشند. این بازی البته در حالی دنبال خواهد شد که بروس وین/بتمن ظاهرا کشته می‌شود و حالا این متحدان او هستند که برای برقرار کردن نظم در شهر پر آشوب گاتهام تلاش می‌کنند. این بازی همچنین توسط راک استدی ساخته نمی‌شود و این بار WB Montreal مسئولیت ساخت بازی بعدی بتمن، که البته ارتباطی هم با سری Arkham ندارد را برعهده گرفته است. علیرغم اینکه بازی بعدی راک‌استدی نیز پیرامون سری Arkham نیست، این استودیو تصمیم گرفته تا برای آخرین عنوان مجموعه یعنی Batman: Arkham Knight آپدیت محتوایی جدید، با محوریت دو اسکین برای کاراکتر بتمن عرضه کند.

Batman: Arkham Knight عرضه سال 2015، به تازگی بروزرسانی غیرمنتظره‌ای دریافت کرده و دو اسکین Zur En Arrh و Anime Batman حالا برای بازیکنان این بازی در دسترس قرار گرفته است. لازم به ذکر است که هر دو اسکین، قبلا در قالب سرویس WBPlay که زمانی به بازی متصل بود نیز در دسترس قرار داشت؛ ولی از وقتی که این سرویس منحل شد، اسکین‌ها نیز از دسترس خارج شده بودند. در این ارتباط راک‌استدی اخیرا در اطلاعیه‌ای توییتری گفته که درخواست‌های بازیکنان برای عرضه مجدد اسکین‌ها را شنیده و با توجه به شروع فصل تعطیلات تصمیم به عرضه رایگان این پوسته‌ها گرفته است.

بازی Batman: Arkham Knight هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی با امتیاز 8٫2 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.