نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 13 خرداد 1399
ساعت 18:00

عرضه محتواهای بعدی بازی‌های Call of Duty تاخیر خوردند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به اعتراضات و اغتشاشات آمریکا، محتواهای فصل‌های بعد Call of Duty: Modern Warfare، Warzone و Call of Duty: Mobile در موعد دیگری عرضه می‌شوند.

اکتیویژن به تازگی اعلام کرده که با توجه به اعتراضات و اغتشاشات گسترده‌ای که در بسیاری از شهرهای کشور آمریکا جریان دارد، تصمیم گرفته تا عرضه محتواهای فصول بعدی سه بازی Call of Duty: Modern Warfare، Warzone و Call of Duty: Mobile را به تعویق بیاندازد. گفتنی است که در صورتی که هنوز درباره وضعیت جاری در کشور آمریکا مطلع نیستید، در چند روز گذشته و پس از کشته شدن یک فرد سیاه‌پوست توسط پلیس در یکی از شهرهای آمریکا، تعداد زیادی از شهرهای این کشور درحال حاضر شاهد بروز اعتراضات و اغتشاشات بوده است.

گزارش اخیر اولین بار در حساب توییتری سری کال آو دیوتی پست شده و در این مطلب، ذکر شده که عرضه فصل چهارم بازی Modern Warfare و فصل هفتم بازی Call of Duty: Mobile در تاریخ دیگری که بعدا اعلام می‌شود، منتشر خواهند شد. در این پست همچنین آمده که «الآن زمان آن فرا رسیده تا کسانی که برای برابری و عدالت و تغییر سخن می‌گویند، دیده و شنیده شوند.»

این تصمیم در ادامه اتخاذ تصمیم مشابهی از جانب سونی برای تعویق رویداد نمایش بازی‌های PS5 در روز ۴ ژوئن اعلام می‌شود؛ جایی که سونی هم به دلایل مشابه تصمیم به لغو کردن رویداد موردانتظار خود در تاریخ ۴ ژوئن گرفت. پیرامون فصل چهارم بازی Call of Duty: Modern Warfare، گرچه باید منتظر اعلام تاریخ عرضه جدید این بسته بود ولی با توجه به برخی گزارش‌ها، بازیکنان به نظر در این فصل شاهد بازگشت «کاپیتان پرایس» به عنوان یک اپراتور قابل انتخاب در حالت چندنفره خواهند بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.