نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 15 خرداد 1399
ساعت 18:00

میکامی از بازسازی RE4 تا وقتی که یک بازی خوب باشد استقبال می‌کند

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شینجی میکامی خالق سری Resident Evil، از بازی‌های ریمیک اخیر سری و ساخته شدن ریمیک‌های بیشتر از جمله RE4 استقبال کرده است.

شینجی میکامی یکی از بازی‌سازان افسانه‌ای ژاپنی است که حدود 25 سال پیش با خلق سری Resident Evil، ژانر جدیدی در صنعت گیم با عنوان «وحشت بقا/ survival horror» را تولید کرد که این ژانر و این سری، هنوز با قدرت و با عرضه بازی‌های چندمیلیونی به حیات خود ادامه می‌دهند. آخرین همکاری او با کپ‌کام در سری رزیدنت اویل، مربوط به کارگردانی بازی Resident Evil 4 است که این بازی نیز در نوع خود ابداعات زیادی داشت و به خصوص گیم‌پلی با زاویه دید سوم‌شخص روی شانه آن، الهام‌بخش ده‌ها سری بازی دیگر هم بوده است.

میکامی درحال حاضر به عنوان مدیر استودیو Tango Games، درحال حاضر پروژه Ghostwire: Tokyo را در صف عرضه دارد؛ بازی که البته توسط کارگردان و تهیه‌کننده دیگری تولید می‌شود و میکامی به عنوان مدیر استودیو، البته به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز با تیم همکاری دارد. این بازیساز مشهور ژاپنی، به تازگی مصاحبه جدیدی با IGN انجام داده که شامل نکات بسیار جالب‌توجهی از سال‌های فعالیت او در صنعت گیم بوده است. او در یک بخش و در پاسخ به سوالی درباره ساخته شدن نسخه‌های ریمیک بیشتر از عناوین کلاسیک سری Resident Evil و به خصوص مورد اخیرا شایع شده یعنی بازسازی RE4، گفته که تا زمانی که این عناوین، بازی‌های خوبی باشند مشکلی با ساخت نسخه‌های ریمیک بیشتر ندارد و از آن‌ها استقبال می‌کند.

میکامی همچنین گفت که او فقط یک بار ویدیویی از بازی Resident Evil 2 Remake را دید و پیش خود گفت که این بازی واقعا خوبی است. او همچنین گفت که به نظرش کپ‌کام تا وقتی که این بازی‌ها خوب بفروشند به ساخت نسخه‌های ریمیک ادامه می‌دهند.

همان‌طور که اشاره شد، بازی بعدی استودیو Tango Gameworks بازی Ghostwire: Tokyo است که البته هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد. احتمال می‌رود که در آینده نزدیک، اطلاعات بیشتری از این بازی نیز منتشر شود.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.