نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 خرداد 1399
ساعت 09:00

GhostWire: Tokyo طولانی‌ترین پروژه میکامی در طول دوره فعالیتش است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته شینجی میکامی، فرایند ساخت بازی GhostWire: Tokyo احتمالا بیش از هر بازی دیگری در تاریخ فعالیت او زمان‌بر بوده است.

استودیو ژاپنی Tango Gameworks، در طول چند سال گذشته اقدام به ساخت دو بازی از سری The Evil Within کرد که در مجموع از نظر طرفداران و منتقدین با استقبال نیز مواجه بودند. با وجود این موفقیت‌ها، این استودیو در سال گذشته به جای دنباله سوم برای این سری، اقدام به معرفی IP دیگری کرد که با عنوان «GhostWire: Tokyo» رونمایی شد. این بازی که هنوز مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذراند، در مصاحبه اخیر شینجی میکامی با وب‌سایت IGN مورد اشاره قرار گرفته است.

خالق سری بازی‌های رزیدنت اویل و مدیر استودیو Tango Gameworks یعنی شینجی میکامی، به تازگی در مصاحبه‌ای گفته که ساخت GhostWire: Tokyo احتمالا بیش از هر بازی دیگری در طول دوره فعالیت او زمان‌بر بوده، و و  تنها دوره پیش تولید این بازی چند سال به طول انجامیده است. لازم به ذکر است که ایده ساخت این بازی توسط Ikumi Nakamura از طراحان هنری ارشد The Evil Within مطرح شد، بازیسازی که البته در سال گذشته استودیو تانگو را ترک کرده است. میکامی پیرامون این پروژه گفت:

تیم اولیه ایده‌پردازی و تولید بازی کار خود را ابتدا با 5 نفر شروع کرد که برای شش ماه روی پروژه کار کردند. پس از این ما اعضای این تیم را به 10 نفر افزایش دادیم و پس از این هم چند سال زمان دیگر در اختیار تیم گذاشته شد تا پیش تولید بازی را تا شروع کامل پروژه دنبال کنند. تولید این پروژه احتمالا بیش از هر پروژه دیگری در دوره کار حرفه‌ای من زمان‌بر و طولانی بوده است.

گفتنی است که میکامی در این بازی نیز مشابه بازی The Evil Within 2، به صورت مستقیم در تیم تولید حضور ندارد و او به سازندگان استودیو خود آزادی عمل کاملی داده است. میکامی البته در سال ۲۰۱۹، به عنوان مشاور و تهیه‌کننده اجرایی به ساخت این پروژه کمک کرده است که بیشتر شامل انتقال تجربیات بوده است.

بازی GhostWire: Tokyo که اولین بار در E3 2019 رونمایی شد، هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و احتمال می‌رود که در آینده نزدیک، اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.