نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 خرداد 1399
ساعت 12:00

EA Access به زودی برای استیم نیز عرضه می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته الکترونیک آرتز، سرویس EA Access به زودی برای پلتفرم Steam هم عرضه خواهد شد.

سرویس EA Access که پاسخ الکترونیک آرتز به گسترش استقبال بازیکنان از سرویس‌های اشتراکی است، و به مشترکین خود اجازه دسترسی به کاتالوگ بزرگی از بازی‌های EA را می‌دهد، قرار است به زودی از طریق استیم هم عرضه شود. مشترکین این سرویس تقریبا دسترسی به اکثر بازی‌ها و فرنچایزهای الکترونیک آرتز را پیدا می‌کنند و این اشتراک، همچنین شامل ارائه تخفیف‌های مختلف نظیر خرید بازی یا محتواهای داخل بازی‌ها نیز می‌شود. گفتنی است که این خبر، احتمالا در ادامه اطلاعیه سال گذشته EA است که گفته بود به تدریج بازی‌های مختلفی را از طریق پلتفرم Steam عرضه خواهد کرد.

درحال حاضر بازی‌های زیادی از EA در این پلتفرم عرضه می‌شوند که می‌تواند تهیه سرویس EA Access را ارزشمندتر کند. به علاوه مشخص نیست که منظور EA از «به زودی» به چه زمانی اشاره دارد ولی احتمالا رویداد دیجیتالی از قبل معرفی شده EA Play Live 2020 که هفته آینده برگزار خواهد شد، می‌تواند فرصت خوبی برای عرضه یا انتشار اطلاعات تکمیلی در این زمینه باشد. رویداد ذکر شده، براساس اعلامیه قبلی قرار است در روز ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد) برگزار شود و عناوینی نظیر FIFA 21، Madden NFL 21 و ... در آن معرفی می‌شوند.

سرویس EA Access در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد و در پی‌سی از طریق لانچر اختصاصی شرکت یعنی Origin هم عرضه می‌شود. این سرویس در پی‌سی، در حال حاضر در دو سطح Origin Access Basic که شامل دسترسی به ده‌ها بازی از شرکت EA و ناشران دیگر می‌شود و با قیمت 5 دلار عرضه می‌شود. سطح دوم نیز با عنوان Premier و با قیمت 15 دلار، شامل دسترسی کامل به بازی‌ها تا یک هفته قبل از عرضه رسمی نیز می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.