نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 25 خرداد 1399
ساعت 18:00

Resident Evil 8 دو نقد وارد شده به RE7 را برطرف می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس ادعاهای یک اینسایدر شناخته شده، کپ‌کام در RE8 دو مشکلی که در RE7 مورد نقد واقع شده بود را برطرف کرده است.

رونمایی کپ‌کام از بازی بعدی سری رزیدنت اویل یعنی Resident Evil 8 یا Resident Evil 8: Village، از جمله سورپرایزهای بزرگ رویداد اخیر PS5 بود. در جریان رونمایی که صورت گرفت، شاهد بازگشت چند شخصیت از بازی هفتم سری هستیم و کپ‌کام ظاهرا فضاسازی و دشمنان واقعا وحشتناک‌تری را برای این بازی ژانر وحشت-بقا در نظر گرفته است. یکی از موارد جالب دیگر پیرامون این رونمایی، این بود که یک اینسایدر شناخته شده مباحث رزیدنت اویل و کمپانی کپ‌کام، یعنی AestheticGamer یا Dusk Golem از مدت‌ها قبل درباره این بازی صحبت کرده بود و جدای از لیک کردن اطلاعات مختلف، خبر از رونمایی از بازی در رویداد PS5 را هم داده بود.

با در نظر گرفتن سوابق جالب این کاربر در لیک کردن جلوتر از موعد اطلاعات از بازی‌های این سری، او حالا بیش از پیش نیز مورد توجه قرار گرفته است. گفتنی است که لیک کردن اطلاعات RE8 از ماه‌ها قبل، اولین درزهای اطلاعاتی صورت گرفته از جانب او هم نبوده و در گذشته، درباره بازی‌های قبلی نظیر Resident Evil 3 remake هم اطلاعات جالبی را تا پیش از رونمایی رسمی منتشر کرده بود. پیرامون این کاربر، Dusk Golem اخیرا شروع به ارسال پست‌های جدیدی پیرامون Resident Evil 8: Village کرده و وعده داده که کپ‌کام در این بازی، به دو مشکل اصلی که منتقدین به بازی RE7 وارد می‌کردند رسیدگی کرده است.

ذکر این نکته هم جالب است که دو ایراد اصلی و بزرگی که به RE7 وارد می‌شد، پیرامون نبودن تنوع در میان دشمنان و همچنین فضاها و محیط‌های کم‌تر برای اکتشاف و گردش بودند. باید دید که [در RE8] اشاره به توجه بیشتر به اکشن‌ها و همچنین گردش و اکتشاف چه معنایی دارد.

این یک راز است.

پیرامون رزیدنت اویل 7، این نکته درست است که بسیاری از عدم وجود تنوع در میان دشمنان انتقاد داشتند و در زمینه اکتشاف و گردش در محیط، بسیاری خواهان این بودند که کپ‌کام لوکیشن‌های بیشتری نظیر خانه بیکرها را در بازی می‌گنجاند. با توجه به پست اخیر Dusk Golem، کپ‌کام رفع کردن این دو انتقاد را در بازی هشتم جدی گرفته است. مشخص نیست که این ادعا تا چه میزان صحت داشته باشد، ولی با توجه به آنچه در در تریلر رونمایی بازی دیده شد، اظهارنظر اخیر به نظر درست می‌آید. در تیزر رونمایی Resident Evil 8: Village، چندین نوع دشمن مختلف از جمله گرگینه، جادوگر، موجودات خون‌آشام و چند نوع از هیولاهای دیگر دیده شد که از جهات زیادی متنوع‌تر از معدود انواع دشمنان در بازی هفتم هستند و برخلاف بازی هفتم، می‌توانند تجربه گیم‌پلی بازی را از حالت یکنواخت خارج کنند. پیرامون فضاها و محیط‌ها نیز حالا بازیکن در یک دهکده بزرگ قرار می‌گیرد که از نظر جغرافیایی، بسیار بزرگ‌تر از محیط‌های بازی هفتم به نظر می‌رسد و انتظار می‌رود که بخش‌های پازل و پر پیچ و خم هم در این دهکده وجود داشته باشد.

در هر صورت کپ‌کام در آینده پیرامون Resident Evil 8 که عرضه آن برای سال ۲۰۲۱ تایید شده، اطلاعات بیشتری نیز منتشر خواهد کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.