نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 02 تیر 1399
ساعت 09:00

فهرستی از بیشترین جستجوها برای عناوین PS5 در گوگل منتشر شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش نشان می‌دهد که Resident Evil Village و Horizon Forbidden West بیشترین موارد جستجو برای بازی‌های PS5 در گوگل را داشتند.

سونی در رویداد اخیر PS5، ابدا کمبودی از نظر رونمایی از بازی‌های بزرگ نداشت که این، شامل معرفی چندین بازی فرست پارتی و انحصاری نیز می‌شود. عناوین معرفی شده در این رویداد، تنوع قابل‌قبولی از نظر ژانرها، رده‌بندی‌های سنی، بازی‌های بزرگ و ایندی و ... هم داشتند و همین مورد نیز باعث شده بود تا اکثر بینندگان از تماشای رویداد رضایت داشته باشند.

تاکنون پیرامون استقبال عالی طرفداران از رویداد اخیر PS5، مطالب مختلفی منتشر شده است؛ در همین رابطه، یک گزارش جدید فاش کرده که طرفداران پس از تماشای رویداد، کدام یک از بازی‌ها را بیشتر از همه از طریق گوگل جستجو کردند. این گزارش که توسط خبرنگار و تحلیلگر شناخته شده صنعت گیم یعنی Daniel Ahmad منتشر شده، در قالب دو فهرست، یک فهرست مربوط به عناوین فقط انحصاری و فهرست دوم نیز مربوط به آمار کلی است. شما در ادامه این دو پست را مشاهده می‌کنید.

این اطلاعات در زمینه دفعات جستجو براساس آمارهای Google Trends برای عناوین فرست پارتی معرفی شده در رویداد PS5 به دست آمده است.

1. Horizon: Forbidden West

2. Marvel's Spider-Man: Miles Morales

3. Demon's Souls

4. Gran Turismo 7

5. Project Athia

 

این اطلاعات نیز در زمینه دفعات جستجو براساس آمارهای Google Trends برای همه عناوین معرفی شده در رویداد PS5 به دست آمده است.

1. Resident Evil Village

2. Hitman 3

3. Pragmata

4. Little Devil Inside

5. BugSnax

 

براساس این آمار، بازی Horizon: Forbidden West در میان دیگر عناوین فرست پارتی، توسط افراد بیشتری در گوگل جستجو شده و بازی Resident Evil Village نیز در مجموع، از همه بازی‌های رونمایی شده در رویداد اخیر PS5، بیشتر در گوگل جستجو شده است. دیده نشدن اسامی برخی بازی‌ها که بحث‌ها و توجهات گسترده‌ای را در فضای مجازی به خود جلب کرده بود، از جمله Ratchet and Clank: Rift Apart از نکات جالب این آمارها است.

کنسول بازی PlayStation 5 در تعطیلات پایانی سال 2020 وارد بازار می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.