نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 04 تیر 1399
ساعت 15:00

بروزرسانی روز اول بازی Ghost of Tsushima حدود 8 گیگابایت است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش نشان می‌دهد که حجم آپدیت 1.0.1 و روز اول بازی Ghost of Tsushima برابر با 7٫7 گیگابایت است.

بازی بعدی Sucker Punch Productions برای پلی‌استیشن 4، یعنی Ghost of Tsushima کم‌تر از 25 روز تا عرضه فاصله دارد و اخیرا نیز خبر تکمیل شدن فرایند ساخت آن نیز توسط سازندگان منتشر شده بود. پیرامون این بازی، به تازگی گزارشی توسط Twisted Voxel منتشر شده که نشان می‌دهد حجم بروزرسانی روز اول آن، 7٫7 گیگابایت است. این بروزرسانی که در قالب آپدیت 1.0.1 عرضه خواهد شد، شامل «فیکس‌شدن برخی موارد بومی‌سازی و زبانی» و «فیکس‌کردن مشکلات و باگ‌های مختلف» خواهد بود. لازم به ذکر است که درحال حاضر، عرضه آپدیت روز اول تقریبا برای همه بازی‌ها به یک رویه عادی تبدیل شده است.

گفته می‌شود که پیرامون اپدیت روز اول، به زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. Ghost of Tsushima یک بازی جهان‌باز و اکشن ماجراجویی است که وقایع آن، در قرن سیزدهم و در عصر ژاپن فسودال جریان خواهد داشت. قهرمان بازی یک سامورایی به نام «Jin Sakai» است که تلاش می‌کند تا مردم و جزیره خود را از هجوم موفق مغول‌ها و درحالی که جزیره توسط آن‌ها تسخیر شده نجات دهد. با این حال او با وقایع تلخی مواجه می‌شود که باعث می‌شود تا به عنوان یک سامورایی با باورهای شرافتمند، مسیر انتقام‌جویی و تاکتیک‌های مخفیانه را هم برای مواجهه با این دشمنان در پیش بگیرد.

براساس خبرهای دیگری که درباره این بازی وجود داشته، ما می‌دانیم که دنیای جهان‌باز این بازی بسیار بزرگ و محتواهای قابل بازی آن نیز بسیار زیاد است. همچنین گفته می‌شود که برای تکمیل این بازی بین 40 تا 50 ساعت نیز زمان مورد نیاز است. Ghost of Tsushima در روز 17 جولای (27 تیر) به صورت انحصاری برای PlayStation 4 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.