نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 07 تیر 1399
ساعت 15:00

بازی Crash Bandicoot 4 شامل بیش از 100 مرحله است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ایمیل تبلیغاتی مربوط Crash Bandicoot 4: It's About Time تایید می‌کند که این بازی شامل بیش از 100 مرحله است.

سری بازی‌های کلاسیک و محبوب Crash Bandicoot پس از مدت‌ها خاموشی، از چند سال گذشته مجددا به دنیای گیم بازگشته و اکتیویژن، اقدام به عرضه 4 بازی کلاسیک و اول این سری به صورت بازسازی یا ریمیک کرد. با توجه به موفقیت قابل توجه این بازی‌ها، اکتیویژن دیگر تردیدی در ادامه دادن این فرنچایز نداشت و پس از انتشار شایعات مختلف، مدتی پیش رسما از بازی جدید Crash Bandicoot 4: It's About Time پرده‌برداری شد. Crash Bandicoot 4: It's About Time همان‌طور که از نام آن مشخص است، چهارمین بازی از خط اصلی داستانی این مجموعه است که با وقفه تقریبا بیست سال پس از بازی سوم منتشر می‌شود.

پیرامون این بازی، اخیرا برخی فعالان و افراد مرتبط با صنعت گیم، ایمیل‌های تبلیغاتی برای این بازی را از جانب فروشگاه GameStop دریافت کردند که شامل تصاویر جالبی است. با این حال در یکی از این تصاویر، به این نکته اشاره شده که این بازی، از بیش از 100 مرحله تشکیل شده است. این یک رقم بسیار بالا محسوب می‌شود و می‌توان با مجموع همه مراحل سه بازی اول که تحت عنوان Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy منتشر شد مقایسه ;کرد. شما در ادامه یک تصویر از این ایمیل‌های تبلیغاتی را مشاهده می‌کنید.

crash bandicoot 4 100 levels

نکته جالب پیرامون این بازی، این است که زمانی که فاش شد بازی حالا قابل پیش خرید شده است، اکتیویژن برچسب قیمتی کامل 60 دلاری را برای بازی معرفی کرد؛ قیمتی که برای هیچ کدام از عناوین ریمیک قبلی به کار گرفته نشده بود. با توجه به این خبر، می‌توان حالا حدس زد که این یک بازی بسیار بزرگ و طولانی است و به همین دلیل قیمت کامل برای آن تعیین شده است.

برای مقایسه، بازی اول Crash Bandicoot شامل 35 مرحله در سه جزیره بود. در Crash Bandicoot 2 درمجموع 30 مرحله وجود داشت که البته شامل محوطه‌های باس‌فایت و warp room مخفی نیز بود. نسخه سوم بازی یعنی Crash Bandicoot: Warped نیز شامل 32 مرحله بود. به این ترتیب تعداد مراحل Crash Bandicoot 4 از مجموع مراحل این سه بازی جداگانه که در قالب یک بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy منتشر شدند نیز بیشتر خواهد بود.

بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time در روز 2 اکتبر (11 مهر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.