نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 12 تیر 1399
ساعت 12:00

Hitman 3 پایان‌بخش خط داستانی Agent 47 است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارشی جدید نشان می‌دهد که Hitman 3 پایان‌بخش خط داستانی Agent 47 و درواقع فرجامی برای سه‌گانه جدید سری است.

طرفداران سری بازی‌های هیتمن و شخصیت اصلی آن یعنی Agent 47، در جریان پخش رویداد خبری اخیر PS5 سورپرایز بزرگی داشتند و شاهد رونمایی از بازی Hitman 3 بودند. این بازی، همان‌طور که از نام آن مشخص است دنباله‌ای برای دو بازی قبلی سری از زمان ریبوت شدن مجموعه از سال 2016 است. پیرامون این بازی، گزارش جدید نشان می‌دهد که هیتمن 3 درواقع نقطه پایانی برای سه‌گانه ریبوت‌شده این مجموعه و فرجامی برای خط داستانی Agent 47 در سری جدید خواهد بود.

این گزارش که براساس صحبت‌های تعدادی از سازندگان بازی در IO Interactive منتشر شده، نشان می‌دهد که سومین بازی هیتمن درواقع فرجام خط داستانی است که از زمان ریبوت سری در سال ۲۰۱۶ شروع شده بود. درحالی که ما از قبل نیز می‌دانستیم سازندگان در این بازی، قرار است زمینه تاریک‌تری را برای بازی و Agent 47 به تصویر بکشند، حالا فاش شده که این موضوع شامل چندین بازگشت به وقایع قبلی و پیچش‌ها و توییست‌های داستانی نیز می‌شود. سازندگان در یک بخش دیگر، گفتند که آن‌ها در بازی جدید سعی کردند تا از مزایای سخت‌افزاری پلتفرم‌ها در جذاب‌تر کردن طراحی مراحل سندباکسی بازی نیز استفاده کنند. به این ترتیب سازندگان گرچه اطلاعات جزئی‌تری را به اشتراک نگذاشتند، ولی باید گفت که ماجراجویی بعدی Agent 47 درواقع فرجام این ورژن از او در ریبوت جدید مجموعه خواهد بود.

بازی Hitman 3 قرار است در اوایل سال ۲۰۲۱ برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس و همچنین پی‌سی عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.