نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 13 تیر 1399
ساعت 09:00

استودیو جدید سونی در سن دیگو کارمند دیگری از ناتی داگ را جذب کرد

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تیم بازی‌سازی جدیدی که شایع شده بود توسط سونی در سن دیگو تشکیل شده، اخیرا کارمند جدیدی از ناتی داگ را جذب کرده است.

حدود دو سال پیش خبر جالبی منتشر شد که فاش می‌کرد سونی، در شهر سن دیگو اقدام به برپا کردن استودیو جدیدی کرده است. این موضوع، از طریق فرم استخدامی رسمی بود که سونی برای یک تیم بازی‌سازی در شهر سن دیگو اقدام به درخواست جذب نیرو کرده بود. این خبر باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها درباره تاسیس استودیو فرست پارتی جدید برای پلی‌استیشن قوت بگیرد، و به توجه به جذب انیماتورها و طراحان با تجربه که بسیاری سابقه کار در ناتی داگ را داشتند، این شایعه مطرح شود که این استودیو، احتمالا مسئولیت ساخت بازی بعدی Uncharted را برعهده دارد.

درحالی که سونی هنوز به صورت رسمی این استودیو را معرفی نکرده، به تازگی فاش شده که یک بازیساز باتجربه دیگر نیز از ناتی داگ به این تیم ملحق شده است. Zak Oliver که سابقه کار روی بازی‌های The Last of Us، Uncharted 4: Among Thieves، Uncharted: The Lost Legacy و The Last of Us Part 2 را دارد، اخیرا در صفحه لینکداین خود اعلام کرده که پس از حدود هشت سال، از ماه گذشته از ناتی داگ جدا شده و حالا در شهر سن دیگو همچنان در استخدام سونی است.

تا پیش از این نیز خبرهای پراکنده‌ای وجود داشت که از استخدام‌های پرشمار یک تیم جدید سونی در سن دیگو می‌گفتند. مشخص نیست که این تیم در چه زمانی معرفی یا از بازی اول آن‌ها رونمایی خواهد شد، ولی به احتمال زیاد این پروژه، باید برای کنسول نسل بعدی PS5 تولید شود. پیش از این نیز جیم رایان مدیرعامل پلی‌استیشن، وعده داده بود که هنوز خبرهای بسیار زیادی درباره PlayStation 5 باقی مانده که در آینده به اشتراک گذاشته می‌شوند. به این ترتیب می‌توان تصور کرد که تیم فرست پارتی جدید سونی و اولین پروژه آن‌ها نیز احتمالا در یکی از همین رویدادهای خبری مخصوص PS5 رونمایی شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.