نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 24 تیر 1399
ساعت 15:00

رویداد خبری بعدی Ubisoft Forward در ادامه سال 2020 پخش می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ایو گیلموت رئیس شرکت یوبی‌سافت، وعده داده که رویداد بعدی Ubisoft Forward در سال 2020 شامل نمایش‌های بسیاری خواهد بود.

کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت، به تازگی اقدام به پخش رویداد خبری آنلاین خود یعنی Ubisoft Forward کرد، که در جریان آن چندین بازی در صف عرضه شرکت، اطلاعات و نمایش‌های جدید دریافت کردند. Watch Dogs: Legion، Assassin’s Creed Valhalla و Far Cry 6 از جمله مهم‌ترین آیتم‌های کنفرانس خبری و لایواستریم شبه E3 یوبی‌سافت بودند. با توجه به تجربه موفق پخش این کنفرانس، مدیرعامل شرکت اخیرا وعده داده که همچنان خبرهای بیشتری نیز در پیش هستند که از طریق رویداد بعدی Ubisoft Forward به اشتراک گذاشته خواهد شد.

من واقعا به اعضای تیم خودمان افتخار می‌کنم که چننی بازی‌های جاه‌طلبانه، افتخارآمیز و خلاقانه‌ای را آماده می‌کنند. و باید بگویم که ما هنوز همه چیز را به شما نشان ندادیم. درواقع، هنوز خبرهای بسیار زیادی در پیش هستند. بنابراین طرفداران باید منتظر یک رویداد Ubisoft Forward دیگر نیز باشند تا عناوین در صف عرضه بیشتری به نمایش در بیایند.

پس از این صحبت، Youssef Maguid از مجریان رویداد اخیر نیز وعده داد که رویداد بعدی وعده داده شده Ubisoft Forward در ادامه همین سال میلادی پخش خواهد شد. او البته به تاریخ خاصی اشاره نکرد، ولی گفت که شرکت به زودی خبرهای تکمیلی را در این رابطه منتشر می‌کند.

تقریبا همه خبرها و نمایش‌های رویداد اخیر، پیرامون عناوینی بودند که طرفداران از قبل درباره آن‌ها مطلع بودند. در این زمینه، حتی عدم حضور برخی بازی‌های شناخته شده دیگر نظیر Rainbow Six Quarantine، Gods and Monsters و تعدادی بازی دیگر تا حد زیادی سورپرایزکننده بود. انتظار می‌رود که این بازی‌ها و عناوین احتمالی هنوز معرفی نشده، در رویداد بعدی Ubisoft Forward به نمایش گذاشته شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.