نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 25 تیر 1399
ساعت 09:00

در Far Cry 6 میان‌پرده‌هایی با زاویه دید سوم شخص وجود دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ برای اولین بار در سری فار کرای، بازی Far Cry 6 از کات‌سین‌هایی با زاویه دید سوم شخص برخوردار است.

سری بازی‌های فار کرای، به عنوان یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای صنعت گیم در ژانر شوتر اول شخص است. این سری همواره با بازی‌هایی داستان‌محور و شخصیت‌محور شناخته شده، و حتی میان‌پرده‌ها یا کات‌سین‌های بازی نیز به صورت اول شخص و درواقع از دید شخصیت اصلی روایت می‌شود. پیرامون بازی بعدی این سری یعنی Far Cry 6 که در زمستان عرضه خواهد شد، به تازگی فاش شده که بازیکنان برای اولین بار در این سری می‌توانند شاهد نمایش کات‌سین‌ها از زاویه دید سوم شخص باشند. نوید خاوری از سازندگان ارشد این بازی، در مصاحبه اخیر خود چنین گفته است:

ما مایل بودیم که نحوه داستان‌گویی بازی را تا جایی که امکان داشت ارتقا دهیم، و برای این کار از روش‌ها و تکنیک‌هایی استفاده کردیم که هرگز در این سری به کار گرفته نشده بود. فکر می‌کنم که اولین مورد از این دست، ساختن میان‌پرده‌های بازی به صورت سوم شخص است. در این حالت بازیکن می‌تواند کاراکتر خود و همه سفارشی‌سازی‌هایی که روی او انجام شده را ببیند. مورد دیگری که وجود دارد درباره خود فیلمبرداری‌های بازی است که به شکل کاملا متفاوتی با قبل انجام شده و حالتی سینماتیک گرفته که به نوعی مثل تماشای فیلم است.

البته این نکته را نیز باید بگویم که ما در این بازی این قصد را نداریم که تمرکز اصلی را روی بخش‌های سینماتیک بگذاریم. مجموعه فار کرای همیشه از یک دنیای جهان‌باز داینامیک و پویا برخوردار بوده و این در Far Cry 6 نیز وجود خواهد داشت. دنیای این بازی درواقع بسیار زیبا است و ما باید مطمئن می‌شدیم که این دنیا زنده و پویا هم به نظر برسد و همه این بخش‌ها به شکلی متعادل و یکسان مورد توجه قرار می‌گرفتند.

لازم به ذکر است که خاوری، پیش از این نیز گفته بود که در فار کرای 6، برای اولین بار در دنیای جهان‌باز یک بازی فار کرای، شاهد یک منطقه شهری کامل نیز هستیم که درواقع پایتخت این کشور محسوب می‌شود. با توجه به همه این موارد، به نظر می‌رسد که طرفداران این سری می‌توانند منتظر یک بازی جاه‌طلبانه از فرنچایز فار کرای باشند.

بازی Far Cry 6 در 18 فوریه 2021 (30 بهمن) برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس،گوگل استیدیا و پی‌سی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.