نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 26 تیر 1399
ساعت 18:00

برای Far Cry 6 از کوبا و وضعیت سیاسی آن الهام گرفته شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سازندگان Far Cry 6 برای ایجاد دنیای این بازی، از کشور کوبا دیدن کرده و تحقیقات زیادی را در آنجا انجام داده بودند.

بازی بعدی سری محبوب فار کرای یعنی Far Cry 6 چند روز پیش در جریان رویداد Ubisoft Forward به صورت رسمی رونمایی، و حضور بازیگر مشهور یعنی جیانکارلو اسپوزیتو نیز در آن تایید شد. با توجه به آنچه که طرفداران به صورت سنتی از یک بازی فار کرای انتظار دارند، انتظار می‌رود که اسپوزیتو نقش یک ضدقهرمان کاریزماتیک دیگر را در این مجموعه بازی کند. او بازیگر نقش آنتون، رئیس جمهور کشوری جزیره‌ای و خیالی به نام Yara است؛ جایی که یک انقلاب سیاسی در جریان است و او با انبوهی از شورشیان مواجه است.

نوید خاوری از نویسندگان ارشد این بازی، اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که تیم سازندگان برای دنیاسازی Far Cry 6، برای مدتی به کشور کوبا رفتند و تحقیقات مختلفی را درباره فرهنگ این کشور انجام دادند. او در این رابطه گفت:

وقتی شما بخواهید درباره مبارزات چریکی صحبت کنید، باید به کوبا بروید. ما واقعا خوش‌شانس بودیم که امکان پرواز کردن به این کشور را پیدا کردیم. من به همراه تیم، حدود یک ماه را در این کشور گذراندیم و در بخش‌های مختلف این جزیره گردش کردیم. ما در اینجا مردم فوق‌العاده زیادی دیدیم و برای مدتی با موسیقی و فرهنگ آن‌ها زندگی کردیم. ما همچنین فرصت این را داشتیم تا با برخی از چریک‌های سابق هم به صحبت بنشینیم.

و این قسمت از سفر واقعا بخش مهمی از کار ما بود چون ما نه فقط قصد دنیاسازی خودمان را از کشور جزیره‌ای Yara داشتیم، بلکه از نظر داستانی قصد بازگو کردن یک انقلاب چریکی مدرن را هم داشتیم. این موضوع همچنین درباره جزیره‌ای است که گویی در یک دوره زمانی مشخص ثابت مانده و گردش در آن شبیه دیدن کارت‌پستال‌های دهه 60 است.

بازی Far Cry 6 قرار است در روز 18 فوریه 2021 (30 بهمن) برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس، گوگل استیدیا و پی‌سی عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.