نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 27 تیر 1399
ساعت 09:00

توقف تولید دو کنسول Xbox One X و Xbox One S All-Digital Edition

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت رسما تایید کرده که تولید دو نسخه از کنسول‌های خود یعنی Xbox One X و Xbox One S All-Digital Edition را متوقف کرده است.

پس از انتشار گزارش‌های جسته و گریخته از احتمال توقف تولید کنسول Xbox One X ، کمپانی مایکروسافت اخیرا این موضوع را به صورت رسمی تایید کرده است. در بیانیه این شرکت به رسانه The Verge که در ادامه مشاهده می‌شود، اشاره شده که توقف تولید دو نسخه از کنسول‌های ایکس‌باکس وان، گام طبیعی بعدی شرکت در آستانه عرضه کنسول نسل بعدی Xbox Series X است.

با توجه به شتاب گرفتن حرکت ما به سوی آینده و عرضه Xbox Series X، ما برخی گام‌های طبیعی را در این زمینه برداشته‌ایم که این شامل توقف تولید Xbox One X و Xbox One S All-Digital Edition می‌شود. کنسول Xbox One S البته همچنان خط تولید فعال خود را نگه می‌دارد و ما آن را به صورت جهانی عرضه خواهیم کرد. [علیرغم این توقف تولید، همچنان موجودی برای هر دو کنسول در بازار وجود دارد] و بازیکنان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های محلی خود، از موجود بودن نسخه‌های مختلف ایکس‌باکس وان اطلاع کسب کنند.

تایید این خبر و توقف تولید دو نسخه مختلف از ایکس‌باکس وان، با این هدف اعلام شده که شرکت خود را آماده عرضه Xbox Series X می‌کند. با این حال این موضوع، از طرفی می‌تواند به شایعات از عرضه نوع کم‌قدرت‌تر و با هزینه پایین‌تری از Xbox Series X هم دامن بزند. درحال حاضر مدت‌هاست که شایعاتی از عرضه نوع ارزان‌تری از کنسول نسل بعدی مایکروسافت و همچنین یک مدل بدون درایو دیسک‌خوان وجود داشته است. باید دید که خبر توقف تولید این دو نوع کنسول ارتباطی با نسخه‌های احتمالی دیگر از Xbox Series X دارد یا خیر.

گفتنی است که رویداد خبری بزرگ بعدی ایکس‌باکس سری ایکس، در تاریخ 23 جولای (2 مرداد) برگزار می‌شود؛ رویدادی که البته بعید است در آن شاهد رونمایی سخت‌افزار جدید باشیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.