نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 04 مرداد 1399
ساعت 15:00

فروش 2٫4 میلیونی بازی Ghost Of Tsushima در سه روز اول انتشار

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Ghost Of Tsushima با فروش بیش از 2٫4 میلیون نسخه تنها در 3 روز، سریع‌تر از هر IP انحصاری کاملا جدید در PS4 فروش داشته است.

بازی Ghost of Tsushima جدیدترین ساخته استودیو فرست پارتی سونی یعنی ساکر پانچ، از حدود یک هفته پیش در دسترس بازیکنان PlayStation 4 قرار گرفته و در این مدت، با بازخوردهای بسیار خوبی نیز مواجه بوده است. این یک بازی جهان‌باز در عصر ژاپن فئودال با دنیایی خیره‌کننده است، که بازیکن را در نقش یک سامورایی قرار می‌دهد. این بازی در وب‌سایت متاکریتیک امتیاز میانگین 84 از 100 را دریافت کرده که نشان از استقبال خوب منتقدان از بازی دارد. در گزارش جدیدی پیرامون این بازی، حالا فاش شده که پس از منتقدان، طرفداران و بازیکنان نیز استقبال عالی از بازی داشتند و Ghost Of Tsushima موفق شده تا در سه روز اول عرضه، بیش از 2٫4 میلیون نسخه فروش داشته باشد.

با توجه به این گزارش که اولین بار توسط حساب رسمی پلی‌استیشن منتشر شده، آمار فروش بیش از 2٫4 میلیون نسخه‌ای بازی یک رکورد نیز در بین همه عناوین کاملا جدید و اورجینال عرضه شده به صورت انحصاری PS4 نیز محسوب می‌شود. گفتنی است که تا پیش از این، بازی Horizon: Zero Dawn رکورد سریع‌ترین فروش را در میان عناوین فرست پارتی PS4 داشت؛ جایی که موفق شده بود در طول دو هفته به فروش 2٫6 میلیون نسخه دست پیدا کند.

Ghost of Tsushima حالا سریع‌تر از هر IP کاملا جدید و فرست پارتی PS4 دیگر، به آمار فروش بیش از 2٫4 میلیون نسخه‌ای در طول سه روز اول عرضه دست پیدا کرده است.

تبریک به اعضای تیم Sucker Punch Production و همچنین تشکر از بازیکنانمان در سراسر جهان که داستان جین را تجربه کردند.

بازی Ghost of Tsushima هم‌اکنون تنها از طریق پلی‌استیشن 4 قابل تجربه است. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی با امتیاز 8٫6 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.