نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 20 مرداد 1399
ساعت 18:00

AT&T احتمالا دیگر تمایلی برای فروش WB Games ندارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بیانیه جدیدی از جانب مدیرعامل WarnerMedia فاش می‌کند که WB Games همچنان بخشی از شرکت باقی خواهد ماند.

در طول ماه گذشته، گزارشی منتشر شد که از تصمیم کمپانی AT&T برای فروش بخش بازی‌سازی کمپانی WarnerMedia خبر می‌داد. لازم به ذکر است که واحد بازیسازی WarnerMedia یعنی WB Games، استودیوهای زیرمجموعه محبوبی نظیر NetherRealm، Avalanche و Rocksteady را در اختیار دارد و برخی شرکت‌های بزرگ نظیر مایکروسافت، نسبت به خرید این شرکت علاقه نشان داده بودند. در این ارتباط، جیسون کیلار مدیرعامل WarnerMedia به تازگی در بیانیه‌ای گفته که واحد بازی‌سازی شرکت همچنان بخشی از کمپانی باقی خواهد ماند.

در اطلاعیه‌ای که او برای کارمندان شرکت فرستاده، اشاره شده که بخش سرگرمی‌های تعاملی Warner Bros همچنان بخشی از کمپانی باقی خواهد ماند و با توجه به دراختیار داشتن تیم‌های بسیار قدرتمند با بیش از دو هزار بازیساز، فرصت‌هایی که برای ساخت محصولات مرتبط با بازی و سرگرمی‌های تعاملی برای شرکت وجود دارند، بسیار بسیار بزرگ است.

لازم به ذکر است که این بیانیه گرچه در نگاه اول، ممکن است نشان از تغییر عقیده مالکان نسبت به فروش WB Games داشته باشد، با این حال این احتمال نیز وجود دارد که شرکت قصد دارد تا پیش از فروش واحد بازی‌سازی خود به خریداران، تصویر خوبی را از استودیوهای زیرمجموعه به نمایش بگذارد. گفتنی است که از این واحد، اخیرا استودیو Rocksteady بازی بعدی خود یعنی Suicide Squad را رسما تایید کرد، و انتظار می‌رود که عناوین بیشتری از شرکت در جریان رویداد DC FanDome در روز 22 آگوست (1 شهریور) معرفی شوند. در این ارتباط شایعاتی از رونمایی از بازی جهان‌باز و نقش‌آفرینی Harry Potter، بازی جدید بتمن و همچنین نسخه جدیدی از سری Injustice وجود داشته است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.