نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 23 مرداد 1399
ساعت 09:00

نسخه استاندارد Control بروزرسانی رایگان نسل نهمی دریافت نمی کند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Remedy Entertainment اعلام کرده که همه دارندگان بازی Control، در نسل بعدی کنسول‌ها برزرسانی مخصوص و رایگان دریافت نمی‌کنند.

کنسول‌های جدیدتر و نسل نهمی بازی خانگی، حداکثر تا سه ماه دیگر وارد بازار می‌شوند. این کنسول‌های جدید، خوشبختانه از قابلیت Backward Compatibility پشتیبانی می‌کنند، که این به معنای اجرای عناوین فعلی روی پلتفرم‌های جدیدتر است. با توجه به این ویژگی، بازیسازان امکان این را دارند که برای عناوین فروخته شده خود بروزرسانی مخصوص نسل نهمی ارائه کنند، یا اینکه می‌توانند بازی خود را همراه با ارتقاهای جدید، یک بار دیگر و این بار در کنسول‌های نسل نهمی نیز به فروش برسانند. در این رابطه هم برخی ناشران عرضه بروزرسانی رایگان نسل نهمی برای بازی‌های خود را تایید و برخی دیگر نیز تصمیم به فروش مجدد بازی‌های خود گرفتند.

Remedy Entertainment که سال گذشته بازی Control را منتشر کرد، در طول این مدت تعدادی محتوا و بسته الحاقی پس از عرضه نیز برای آن منتشر کرده که در قالب سیزن پس به بازیکنان اختصاص پیدا می‌کند. این تیم اخیرا اعلام کرده که نسخه کامل بازی یعنی Control Ultimate Edition در روز 27 آگوست (6 شهریور) منتشر می‌شود که این نسخه، شامل بازی اصلی به همراه همه محتواها و بسته‌های گسترش‌دهنده است. نکته جالب در این زمینه این است، که فقط خریداران این نسخه از بازی امکان دریافت بروزرسانی ویژه ارتقادهنده برای نسل نهم را دریافت می‌کنند. به این ترتیب بازیکنانی که نسخه استاندارد Control را در PS4 یا Xbox One تهیه کردند، بروزرسانی ویژه نسل نهمی را در زمان تجربه این بازی در PS5 و Xbox Series X دریافت نمی‌کنند.

همزمان با انتشار نسخه Ultimate Edition در روز 6 شهریور، بسته گسترش‌دهنده دوم بازی یعنی AWE نیز عرضه می‌شود. محتواهای این بسته در ارتباط با دیگر بازی رمدی یعنی Alan Wake است که در سال 2010 عرضه شده بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.