نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 06 شهریور 1399
ساعت 09:00

اطلاعات جدید از نسخه نسل نهمی Call of Duty: Black Ops Cold War

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Call of Duty: Black Ops Cold War در PS5 و Xbox Series X، با نرخ فریم 120، رزولوشن 4K، بدون لودینگ و با پشتیبانی از تکنولوژی‌های جدید نظیر ray tracing عرضه می‌شود.

گزارش جدید درباره ویژگی‌های نسخه نسل نهمی Call of Duty: Black Ops Cold War، نشان می‌دهد که این بازی در PS5 و Xbox Series X، با نرخ فریم 120 تصویر در ثانیه، رزولوشن 4K، بدون لودینگ و با پشتیبانی از تکنولوژی‌های جدید نظیر ray tracing و البته به قیمت 10 دلار بیشتر، یعنی 70 دلار عرضه می‌شود. در رابطه با موضوعات فنی، دان بانتینگ از استودیو Treyarch به این نکته نیز اشاره کرده که نرخ فریم بالا، به این معنا نیست که سازندگان توجهی به پایداری و واکنش‌پذیری فریم‌ها نداشته باشند، بلکه آن‌ها اطمینان حاصل می‌کنند که نرخ فریم بالا حتما با این ویژگی‌ها عرضه شود. او همچنین تایید کرده که نورپردازی بازی از نوع Real-time ray tracing و با استفاده از سیستم global illumination است.

با توجه به این ویژگی‌ها، به نظر می‌رسد که سازندگان بازی قصد عرضه عنوانی را در نسل بعدی کنسول‌های بازی دارند، که تقریبا از همه امکانات جدید این پلتفرم‌ها استفاده می‌کند. Katie Sabin از Raven Software در این رابطه، اشاره کرده که قدرت کنسول‌های نسل بعد، جدای از این ویژگی‌ها این اجازه را هم داده که بازی همراه با جزئیات بسیار بیشتری طراحی شود و این موضوع، با اشتیاق بالای طراحان نیز مواجه بوده است.

Call of Duty: Black Ops Cold War در روز 13 نوامبر (23 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود. نسخه نسل نهمی این بازی البته در تاریخ دیگری عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.