نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 05 شهریور 1399
ساعت 18:00

Halo Infinite در سال 2021 و با پشتیبانی از Xbox One عرضه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو 343 Industries گفته که هیچ برنامه‌ای برای تاخیر Halo Infinite به سال 2022 یا عدم عرضه نسخه Xbox One این بازی ندارد.

پس از چند سال انتظار طرفداران برای رونمایی از بازی بعدی سری هیلو، که اعلام شد قرار است یکی از عناوین روز لانچ کنسول جدید Xbox Series X نیز باشد، مایکروسافت و 343 Industries سرانجام تریلر گیم‌پلی این بازی را به نمایش گذاشتند. این نمایش البته با استقبال موردنظر مایکروسافت مواجه نشد و بسیاری را به خاطر کیفیت کم‌تر از حدانتظار ناامید کرد. در ارتباط با این برنامه لانچ موردانتقاد، مدتی بعد اعلام شد که سازندگان به دلیل بحران کرونا و نیاز به کار بیشتر روی بازی تصمیم به تاخیر در عرضه تا سال 2021 گرفتند.

پیرامون Halo Infinite، اخیرا شایعاتی از احتمال تاخیر مجدد بازی برای سال 2022 و حتی عدم عرضه بازی برای Xbox One نیز مطرح شده است. این با توجه به این احتمال است که عملکرد کم‌تر از حد انتظار تریلر گیم‌پلی بازی می‌تواند به خاطر محدودیت‌هایی باشد که سازندگان مجبور به آماده‌سازی بازی برای کنسول کنونی ایکس‌باکس متحمل می‌شوند. پیرامون این شایعات، اخیرا John Junyszek مدیر جامعه طرفداران سری در 343 Industries گفته که شرکت، هیچ برنامه‌ای برای تاخیر زدن مجدد بازی به سال 2022 ندارد، و نسخه ایکس‌باکس وان این بازی نیز طبق اعلام قبلی در دسترس قرار خواهد گرفت.

علیرغم این اطلاعیه، باید توجه داشت که هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی در سال 2021 اعلام نشده، و اتفاقات زیادی تا آن زمان می‌تواند صورت بگیرد. با این حال تا آن زمان، موضع رسمی استودیو عرضه سال 2021 بازی و پشتیبانی از کنسول Xbox One برای این بازی است. گفتنی است که 343 Industries مدتی پیش شایعات از مشکلات ادعایی پرتعداد در چند سال گذشته بر سر ساخت این بازی را هم رد کرده بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.