نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 05 شهریور 1399
ساعت 15:00

تریلر داستانی Medal of Honor: Above and Beyond فردا منتشر می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Medal of Honor: Above and Beyond فردا در رویداد Gamescom Opening Night Live حضور خواهد داشت.

رویداد گیمینگی Gamescom از فردا کار خود را با برنامه Opening Night Live و با اجرای جف کیلی شروع می‌کند. پیرامون این رویداد که قرار است به صورت دیجیتال برگزار شود، اخیرا فاش شده که محصول جدید استودیو Respawn یعنی بازی واقعیت مجازی Medal of Honor: Above and Beyond نیز یکی از عناوین حاضر در برنامه خواهد بود. گفتنی است که این جدیدترین نسخه از سری بازی‌های قدیمی و محبوب «مدال افتخار» است که اولین بار در سال 2019 معرفی شد.

پیرامون این حضور، جف کیلی اخیرا گفته که بازی واقعا خوب به نظر می‌رسد و قرار است در رویداد فردای Gamescom Opening Night Live نیز تریلر داستانی آن پخش شود. در ادامه همین خبر، این موضوع نیز تایید شده که عرضه بازی در تعطیلات پایانی سال 2020 خواهد بود. در ارتباط با داستان، نسخه جدید سری مدال افتخار مجددا در دوره جنگ جهانی دوم دنبال می‌شود و بازیکن به عنوان یک سرباز متفق، باید به حکومت آلمان نازی نفوذ کند و این حکومت را از درون نابود کند. برای این کار، بازیکن باید با گروه‌های مقاومت فرانسوی و دیگر گروه‌های ضد نازی در اروپا همکاری کند.

براساس این گزارش، Medal of Honor: Above and Beyond از یک کمپین داستانی کامل برخوردار است و از حالت چندنفره آنلاین نیز پشتیبانی می‌کند. این بازی قرار است در تعطیلات پایانی 2020 به صورت انحصاری Oculus Rift عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.