نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 14 شهریور 1399
ساعت 15:00

آپدیت جدید The Division 2 حالت بازی PVE جدیدی را اضافه می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت حالت  قابل بازی endgame جدیدی را برای بازی The Division 2 معرفی کرده، که در آپدیت آینده به بازی اضافه می‌شود.

یوبی‌سافت اخیرا اعلام کرده که یکی از محتواهای قابل بازی جدید که در Title Update 11 بازی The Division 2 اضافه می‌شود، یک حالت PVE جدید به نام «The Summit» است. در این حالت بازیکن در یک آسمانخراش 100 طبقه، در طبقات مختلف و در لوکیشن‌های متفاوت با دشمنانی از گروه‌ها و دسته‌های مختلف مبارزه می‌کند. به گفته یوبی‌سافت، طراحی طبقات و دشمنان به صورتی است که تجربه بازی در هر طبقه متفاوت و منحصر به فرد خواهد بود.

در محتوای The Summit که به صورت رایگان برای همه دارندگان بسته Warlords of New York در دسترس قرار می‌گیرد، بازیکن در یک آسمانخراش 100 طبقه و کاملا تسخیر شده توسط دشمنان قرار می‌گیرد، و باید طبقه به طبقه با دشمنانی از گروه‌های متفاوت مبارزه کند. این شامل باس فایت‌ها در هر 10 طبقه نیز می‌شود و با شکست هر باس، بازیکن در صورت کشته شدن می‌تواند بازی را از طبقه بعد از باس فایت آخر شروع کند. به گفته یوبی‌سافت این حالت به زودی از طریق آپدیت Title Update 11 به بازی اضافه می‌شود، و سرورهای تست آن نیز به زودی کار خود را در پلتفرم پی‌سی شروع می‌کنند. این شرکت همچنین تاریخ دقیقی برای عرضه Title Update 11 مشخص نکرده است.

بازی The Division 2 در اوایل سال 2019 و بسته Warlords of New York نیز در اوایل سال 2020 عرضه شد. این بازی درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی The Division 2 و همچنین بسته Warlords of New York را در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.