نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 19 شهریور 1399
ساعت 12:00

Avalanche Studios برای ساخت بزرگ ترین بازی AAA خود استخدام می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Avalanche Studios سازنده Just Cause و RAGE 2، اخیرا خبر از جذب بازیسازان جدید برای ساخت بزرگ‌ترین پروژه AAA تاریخ شرکت داده است.

Avalanche Studios در طول سال‌های اخیر، به عنوان استودیویی شناخته شده که بازی‌های جهان‌باز بسیار بزرگی را عرضه کرده است. از آخرین عنوان سری Just Cause یعنی Just Cause 4 تا بازی RAGE 2، استودیو شهرت جالب‌توجهی را در ساخت بازی‌های جهان‌باز با ابعاد بزرگ و اکشن به جای گذاشته است. درحالی که استودیو هنوز به صورت رسمی از پروژه بعدی خود رونمایی نکرده است، ولی می‌توان حدس زد که این تیم مثل سابق، به صورت همزمان روی چند پروژه مختلف کار می‌کند. جدای از این موضوع، اخیرا یک فهرست استخدامی جدید Avalanche، فاش می‌کند که بازی بعدی شرکت قرار است بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین پروژه AAA تاریخ آن‌ها باشد.

براساس این گزارش، Avalanche Studios در چند پست کلیدی اقدام به جذب بازیساز جدید برای یک پروژه اعلام نشده می‌کند. در این لیست، در چند قسمت از «بزرگ‌ترین» و «عظیم‌ترین» پروژه تاریخ شرکت هم یاد شده است. همچنین این وعده هم داده شده که کیفیت انیمیشن‌های بازی بایستی در بالاترین سطوح در صنعت گیم نیز باشد. برنامه‌نویس گیم‌پلی و انیمیشن، طراح ارشد دنیای بازی و ... از دیگر پست‌هایی هستند که شرکت برای کار در استودیو خود در نیویورک جذب می‌کند.

با توجه به این خبر، به نظر نمی‌رسد که Avalanche در آینده‌ای نزدیک از بازی بعدی خود رونمایی کند، خصوصا اینکه این بازی احتمالا به صورت مخصوص کنسول‌های نسل نهمی هم ساخته می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.