نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 27 دی 1401
ساعت 14:00

Hogwarts Legacy از انتقال پیشرفت و ذخیره بین نسل پشتیبانی نمی کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Hogwarts Legacy به عنوان یک پروژه AAA از فرنچایز محبوب هری پاتر، قطعا یکی از موردانتظارترین عناوین سال 2023 است و حالا کم‌تر از یک ماه با روز انتشار فاصله دارد. با توجه به نزدیک شدن به این موعد، WB Games به تدریج اطلاعات بیشتری از بازی را به اشتراک می‌گذارد و برای مثال اخیرا وجود برخی حالت‌های accessibility مانند حالت colorblind، ویژگی text-to-speech و ... نیز برای بازی تایید شدند. در همین ارتباط، به تازگی فاش شده که بازی از قابلیت ذخیره پیشرفت به صورت دستی و هم به صورت خودکار پشتیبانی می‌کند و بازیکنان، امکان ساخت مجموعا چهار شخصیت موردنظر خود برای تجربه بازی را نیز دارند.

با توجه به این تاییدیه، برای مثال خانواده‌هایی که با یک پروفایل به تجربه بازی می‌پردازند می‌توانند تا چهار شخصیت مجزا با پیشرفت‌های مخصوص خودشان را داشته باشند. همچنین هر شخصیت، برای خود از پنج فایل ذخیره خودکار و ده ذخیره دستی هم پشتیبانی می‌کند. درحالی که این امکانات کاملا جوابگو به نظر می‌رسند، نکته مهمی نیز تایید شده و اینکه فایل‌های ذخیره و هرگونه پیشرفت حاصل شده با این شخصیت‌ها، قابل انتقال به پلتفرم دیگر حتی به صورت بین نسلی نیستند. در این ارتباط شرکت گفته که هر کدام از نسخه‌های موجود در پلتفرم‌ها پاداش‌های مختص خودشان را خواهند داشت، با این حال امکان انتقال پیشرفت و فایل ذخیره بین پلتفرم‌ها وجود ندارد و برای مثال بازیکنان Xbox One یا PS4 امکان انتقال پیشرفت به Xbox Series X/S یا PS5 را نخواهند داشت.

بازی Hogwarts Legacy در روز 10 فوریه (21 بهمن) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می‌شود. نسخه نسل هشتمی بازی برای Xbox One و PS4 با تاخیر در روز 4 آوریل (15 فروردین 1402) و نسخه نینتندو سوییچ نیز در روز 25 جولای (3 مرداد 1402) عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.