نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 27 شهریور 1399
ساعت 10:20

سه بازی از جمله Horizon Forbidden West برای PS4 هم عرضه می شود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با تایید سونی، سه بازی فرست پارتی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، Horizon Forbidden West و Sackboy: A Big Adventure برای PS4 و PS5 منتشر می‌شوند.

سونی در خبری سورپرایزکننده اعلام کرد که دو بازی فرست پارتی و در صف عرضه شرکت، که قبلا برای PS5 تایید شده بودند، برای کنسول فعلی PS4 هم عرضه خواهند شد. این موضوع که توسط جیم رایان رئیس پلی‌استیشن از طریق پست جدید وبلاگ پلی‌استیشن تایید شده، فاش می‌کند که Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، Horizon Forbidden West و Sackboy: A Big Adventure علیرغم عرضه پلی‌استیشن 5، به صورت بین نسلی و برای پلی‌استیشن 4 هم منتشر می‌شوند.

این یک خبر سورپرایزکننده از جانب سونی محسوب می‌شود و علیرغم اعلام اولیه که عرضه این سه بازی را فقط برای پلی‌استشین 5 تایید کرده بودند، سونی حالا در یک تصمیم بی‌سابقه قصد عرضه بازی‌هایی را برای کنسول قدیمی‌تر خود دارد، که به صورت سنتی این عناوین را فقط در پلتفرم جدیدتر عرضه می‌کرد. گفتنی است که این بازی‌ها در کنسول کنونی، طبیعتا همه ویژگی‌های مخصوص نسل نهمی از جمله استفاده از همه ویژگی‌های جدید کنترلر DualSense، نورپردازی پیشرفته ray-tracing، سرعت لود بالای SSD و ... که نسخه PS5 از آن سود می‌برد را نخواهند داشت. بازیکنان این نسخه از بازی‌ها، همچنین امکان آپگرید رایگان مخصوص PS5 در زمان تجربه بازی‌ها در کنسول جدیدتر را نیز پیدا می‌کنند.

گفتنی است که دو بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و Sackboy: A Big Adventure برای عرضه در روز لانچ PS5 در نوامبر/آبان و Horizon Forbidden West نیز احتمالا در سال 2021 منتشر می‌شوند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.