نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 27 شهریور 1399
ساعت 10:30

سونی سرویس PlayStation Plus Collection را برای PS5 معرفی کرد

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی در جریان رویداد PS5 showcase از سرویس جدیدی با عنوان PlayStation Plus Collection رونمایی کرد.

سونی در جریان رویداد شب گذشته PS5 showcase، اطلاعات زیادی را درباره کنسول نسل بعدی پلی‌استیشن یعنی PS5 به اشتراک گذاشت، که این شامل قیمت، تاریخ عرضه و دیگر اطلاعات تکمیلی می‌شود. در طی همین برنامه، این کمپانی به نوعی از یک سرویس ظاهرا جدید به نام PlayStation Plus Collection هم رونمایی کرد که با توجه به توضیحات، فقط برای کاربران پلی‌استیشن 5 که اشتراک فعال PlayStation Plus را دارند در دسترس قرار می‌گیرد. اگر بازیکنان PS5 سرویس فعال PlayStation Plus را داشته باشند، به کتابخانه جدیدی از عناوین منتخب PS4 برای بازی در PS5 دسترسی پیدا می‌کنند.

پیرامون این کتابخانه، سونی برخی بازی‌ها از جمله Monster Hunter World، Persona 5، God of War، Bloodborne، Ratchet and Clank، Batman Arkham Knight، Days Gone، The Last of Us Remastered را تایید کرده و گفته که البته تعداد بازی‌ها بسیار بیشتر از این موارد است. به گفته سونی، دسترسی به این کتابخانه یکی از مزایای جدید مشترکین PS Plus در کنسول جدید خواهد بود، که بدون دریافت هیچ گونه هزینه اضافی نیز در اختیار قرار می‌گیرد.

هنوز سوالات زیادی درباره این سرویس وجود دارد، که خصوصا به بروزرسانی فهرست بازی‌های آن مربوط است. اینکه بازی‌های جدیدتر پلی‌استیشن 4 نظیر The Last of Us Part 2 یا Ghost of Tsushima نیز به آن اضافه می‌شوند یا خیر؟ و اینکه در صورت اضافه شدن بازی جدید، این بروزرسانی‌ها در چه بازه‌های زمانی صورت می‌گیرد؟ برای پاسخ به این نوع سوالات، طرفداران باید بیشتر صبر کنند.

PlayStation 5 در روز 12 نوامبر (22 آبان) در برخی مناطق نظیر آمریکا و ژاپن، و در روز 19 نوامبر (29 آبان) نیز در باقی نقاط جهان در دسترس قرار می‌گیرد. پیرامون قیمت، سونی PS5 معمولی با قیمت 500 دلار و نسخه digital edition کنسول با قیمت 400 دلار را تایید کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.