نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 17 مهر 1399
ساعت 12:00

جزئیات بخش Microtransactions در Watch Dogs: Legion اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت اطلاعات تازه‌ای را درباره بازی Watch Dogs: Legion از جمله بخش خریدهای درون برنامه‌ای یا Microtransactions منتشر کرده است.

یوبی‌سافت در طول چند روز گذشته، اطلاعات بیشتری را در بازی در صف عرضه نزدیک Watch Dogs: Legion منتشر کرد که در این زمینه، بخش داستانی بازی و برنامه عرضه محتواهای پس از انتشار بازی جزئیات بیشتری دریافت کردند. پیرامون اطلاعات جدید در ارتباط با این بازی، یوبی‌سافت اخیرا درباره بخش خریدهای درون برنامه‌ای یا Microtransactions آن جزئیات بیشتری را منتشر کرده است.

با توجه به اطلاعیه اخیر، این بازی از یک بخش کامل و همراه با آیتم‌های قابل خرید گسترده برخوردار است. در این زمینه، یوبیسافت واحد امتیاز ویژه‌ای با عنوان WD Credits معرفی کرده که قابل استفاده در این فروشگاه است و هر 100 امتیاز WD Credits معادل 1 دلار به فروش می‌رسد. امتیازات خریداری شده WD Credits در فروشگاه پرمیوم بازی برای تهیه موارد تزئینی و سفارشی‌سازی ظاهر کاراکترها، بسته‌های پول و امتیاز و البته کاراکترهای قابل بازی ویژه مورد استفاده قرار می‌گیرند. پیرامون این کاراکترها یا اوپراتورهای ویژه که پس از خرید در فهرست Recruit شخصیت‌های استخدام شده در تیم قرار می‌گیرد، یوبی‌سافت گفته که آن‌ها مجهز به مهارت‌های منحصر به فرد، لباس، نقاب و دیگر آیتم‌های تزئینی به خصوص هستند.

یوبی‌سافت البته درباره اپراتورها به این نکته هم اشاره کرده که مهارت‌ها، سلاح‌ها و دیگر قابلیت‌های شخصی این افراد می‌تواند در هر کدام از شهروندان هم پیدا شود که به این ترتیب، دارندگان این اپراتورها مزیت گیم‌پلی چندانی نسبت به بازیکنان معمولی ندارند. گفتنی است که در این بازی، امکان استخدام هر کدام از شهروندان NPC در تیم و در ادامه انتخاب و کنترل آن‌ها وجود دارد.

بازی Watch Dogs: Legion در روز 29 اکتبر (8 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر می‌شود. بازیکنان کنسول‌های نسل نهمی نیز از روز اول عرضه کنسول‌های Xbox One X/S و PS5 می‌توانند بازی را تجربه کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.