نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 17 مهر 1399
ساعت 15:00

حالت Noir Mode به Mafia: Definitive Edition اضافه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Hangar 13 با عرضه یک آپدیت رایگان، ویژگی‌های جدیدی نظیر Noir Mode را به Mafia: Definitive Edition اضافه کرده است.

پس از گذشت چند هفته از عرضه بازی Mafia: Definitive Edition، استودیو Hangar 13 اولین بروزرسانی مهم و بزرگ این عنوان را منتشر کرده است. پس از دریافت این آپدیت، چند ویژگی جدید از جمله امکان سفارشی سازی HUD، حالت جدید HUD حداقلی، و حالت سیاه و سفید یا Noir Mode به بازی اضافه می‌شود. در این بین حالت سیاه و سفید قطعا برای این بازی که اصولا در دنیا و بازه زمانی کلاسیک و قدیمی جریان دارد، جالب توجه خواهد بود.

از ویژگی‌های HUD سفارشی‌سازی می‌توان به امکان خاموش و روشن کردن علامت‌گذاری یا marker ها در دنیا و در نقشه کوچک اشاره کرد. مکانیک‌های جدید گیم‌پلی خصوصا در حالت رانندگی نیز به بازی اضافه می‌شود، که این ویژگی‌ها براساس ماشینی است که بازیکن درحال رانندگی با آن است. آپدیت اخیر جدای از اضافه کردن این نوع ویژگی‌ها، برخی باگ‌ها و مشکلاتی که در این مدت توسط بازیکنان گزارش شده را نیز رفع می‌کند.

بازی Mafia: Definitive Edition درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی با امتیاز 8 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.