نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 19 مهر 1399
ساعت 18:00

تایید نرخ فریم 60FPS و انتقال فایل ذخیره Ghost of Tsushima در PS5

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Sucker Punch جزئیات تجربه بازی Ghost of Tsushima در PS5 از طریق قابلیت backwards compatibility را فاش کرد.

سونی پس از مدت ها انتظار اخیرا به صورت رسمی اطلاعات تکمیلی پیرامون backwards compatibility کنسول جدید خودش یعنی PS5 را به اشتراک گذاشت. در این رابطه، این شرکت از ویژگی به نام Game Boost نام برده که روی برخی بازی‌های PS4 تاثیرگذار است و باعث اجرا شدن روان‌تر و با نرخ فریم بالاتر آن‌ها می‌شود. کمی پس از انتشار این اطلاعات، استودیو ساکر پانچ حالا جزئیاتی از نحوه تجربه بازی Ghost of Tsushima در PS5 را منتشر کرده است. در مهم‌ترین نکات، این بازی از روز اول عرضه PS5 از طریق backwards compatibility روی کنسول جدید نیز اجرا می‌شود، و بازیکنان به راحتی می‌توانند فایل‌های ذخیره و پیشرفت‌های خودشان را نیز منتقل کنند.

از مزایای اجرای بازی در PS5 اشاره شده که فعال کردن Game Boost برای Ghost of Tsushima، به معنی بالا رفتن نرخ فریم آن تا 60FPS است. این استودیو در ادامه گفته گرچه سرعت لودینگ‌ها همین حالا هم بسیار عالی است، ولی این بخش در PS5 سرعتی حتی بیشتر پیدا خواهد کرد و «بازیکنان فقط برای دیدن این سرعت باید صبر کنند!» لازم به ذکر است که ساکر پانچ این اطلاعات را از طریق حساب توییتری رسمی بازی منتشر کرده، و رزولوشن یا ابعاد تصویر بازی در PS5 را تایید نکرده است.

در دیگر خبرهای مربوط به Ghost of Tsushima، طرفداران تا چند روز دیگر شاهد انتشار آپدیت 1.1 هستند که چند ویژگی تازه از جمله حالت چندنفره و کو-آپ کاملا جدید و New Game Plus را به بازی اضافه می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.