نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 15 مهر 1399
ساعت 12:00

اضافه شدن حالت نیو گیم پلاس در آپدیت جدید Ghost of Tsushima

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Sucker Punch با معرفی آپدیت 1.1 بازی Ghost of Tsushima، حالت کو آپ Legends، حالت نیو گیم پلاس و موارد جدید نظیر زره‌های بیشتر را برای این بازی عرضه خواهد کرد.

استودیو ساکر پانچ مدتی پیش رسما از یک حالت چندنفره کوآپ برای بازی Ghost of Tsushima رونمایی کرد که در جریان آن، ۲ تا ۴ نفر در قالب تیم و به صورت مرحله‌ای، باید با دشمنان مختلف مبارزه کرده و به مرحله بعد راه پیدا کنند. پیرامون این حالت، ساکر پانچ اخیرا با انتشار تریلر جدیدی تاریخ عرضه آن را مشخص کرده است. گفتنی است که این حالت از طریق آپدیت 1.1 برای بازی عرضه می‌شود؛ بروزرسانی که البته بسیاری ویژگی جدید دیگر نظیر حالت New Game Plus، زره‌های جدید، اسب جدید، سطوح جدیدی از ارتقا برای شمشیر، زره، کمان و ... را به بازی اضافه می‌کند. شما در ادامه تریلر معرفی آپدیت 1.1 را مشاهده می‌کنید.

 

پس از دریافت این آپدیت در روز 16 اکتبر (25 مهر)، ویژگی‌های مختلفی به بازی Ghost of Tsushima اضافه خواهد شد. یکی از موارد جدید در گیم‌پلی، دیده شدن یک تاجر به نام Ghost Flower Merchant است که امکان تجارت گل‌های جدیدی به نام Ghost Flower را دارد. با کمک این گل‌ها می‌توان انواع جدیدی از رنگ آمیزی و طرح‌ها را برای گیرهای شخصیت جین ساخت. همچنین در همین مورد انواع Charm های جدید هم از Ghost Flower Merchant قابل خرید هستند.

یکی دیگر از موارد جالب که پس از آپدیت 1.1 به بازی اضافه می‌شود، امکان ذخره ست کاملی از موارد تزئینی، زره، Charm و ... است تا هر زمان در قالب set-up های ذخیره شده، در صفحه گیرها لود شوند. بخش Photo Mode نیز پس از این آپدیت گزینه‌های جدیدی دریافت می‌کند، و البته حالت نیو گیم پلاس هم ست جدیدی از تروفی‌های قابل کسب را به بازی اضافه می‌کند.

همان‌طور که اشاره شد آپدیت 1.1 بازی Ghost of Tsushima در روز 16 اکتبر (25 مهر) برای PS4 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.