نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 24 مهر 1399
ساعت 12:00

The Initiative یک انیماتور ارشد دیگر ناتی داگ را جذب کرده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ The Initiative استودیو تازه تاسیس مایکروسافت در مجموعه ایکس‌باکس، اخیرا یک بازیساز باتجربه دیگر را از استودیو Naughty Dog جذب کرده است.

مایکروسافت در طول ماه گذشته، با خریداری کمپانی Bethesda و استودیوهای زیرمجموعه آن، یکی از بزرگ‌ترین تصاحب‌ها در تاریخ صنعت گیم را ثبت کرد که در آستانه شروع نسل نهم کنسول‌های بازی، قطعا خبر بزرگی برای طرفداران ایکس‌باکس است. با این حال این شرکت تصاحب‌های دیگری هم در زمینه استودیوهای بازی‌سازی داشته، که حتی تا قبل از خبر Bethesda نیز شرایط قابل قبولی را برای ایکس‌باکس نشان می‌داد. یکی از استودیوهای تازه وارد به مجموعه ایکس‌باکس که خبرهای زیادی را هم به خودش اختصاص داده بود، تیم تازه تاسیس The Initiative است که در این چند سال استعدادها و بازیسازان باتجربه و بزرگی را جذب کرده است.

The Initiative که در طول چند سال اخیر، بازیسازان بزرگی را از استودیوهایی نظیر ناتی داگ، راک‌استار، سی‌دی پراجکت و ... جذب کرده بود، به تازگی اقدام به جذب انیمیشن‌ساز ارشد ناتی داگ در بخش مبارزات فیزیکی کرده است. با توجه به صفحه لینکداین Lee Davis کارمند سابق استودیو ناتی داگ، این انیماتور به مایکروسافت و استودیو The Initiative ملحق شده است. دیویس پیش از این به عنوان انیماتور ارشد بخش مبارزات فیزیکی یا Melee در ناتی داگ، در ساخت بازی‌های Uncharted 2 و Uncharted 4 و هر دو بازی سری The Last of Us مشارکت داشته است.

The Initiative هنوز اولین پروژه و بازی که درحال حاضر مشغول کار روی آن است را معرفی نکرده، ولی چند ماه پیش خبری درباره حضور فیل اسپنسر در محل استودیو و تجربه بازی آن‌ها منتشر شده بود. براساس برخی شایعات، این استودیو مشغول کار روی یک بازی جدید از فرنچایزهای خاموش استودیو Rare است. باید دید که اولین بازی این استودیو در چه زمانی رونمایی خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.