نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 23 مهر 1399
ساعت 15:00

انتشار تصاویر آزگارد و یوتنهایم در Assassin’s Creed Valhalla

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تصاویر جدید نشان می‌دهد که در Assassin’s Creed Valhalla لوکیشن‌هایی نظیر آزگارد و یوتنهایم براساس افسانه‌های نوردیک وجود دارد.

طرفداران سری اساسینز کرید، امسال با Assassin’s Creed Valhalla به عصر قرون وسطی در شمال اروپا، و دوره مهاجرت وایکینگ‌ها به انگلستان خواهند رفت. این البته شامل همه داستان نیست و در این بازی نیز مشابه دو عنوان قبلی سری، بازیکنان سری هم به داستان‌ها و وقایع اساطیری و خیالی خواهند زد. همان‌طور که بازیکنان برخوردهایی با خدایان مصر باستان در بازی Origins، و اساطیر و خدایان یونان باستان در بازی Odyssey داشتند، در بازی Valhalla نیز اساطیر و افسانه‌های مرتبط با فرهنگ نوردیک نقش جالب‌توجهی را در گیم‌پلی این بازی خواهد داشت. در همین رابطه، یوبی‌سافت اخیرا در پست جدیدی در حساب رسمی توییتری خود، تصاویری از آزگارد و یوتنهایم در این بازی را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

assassins creed valhalla asgardassassins creed valhalla asgard

شخصیت اصلی این بازی یعنی Eivor، رهبر یک کلونی اسکاندیناویایی یا نوردیک و از فرهنگ وایکینگ است. این گروه گرچه برای پیدا کردن محل بهتری برای زندگی به جزیره انگلستان مهاجرت می‌کنند، ولی همراه با خود فرهنگ نوردیک از جمله داستان‌ها و افسانه‌های این فرهنگ نظیر اودین، ثور و ... را هم همراه با خود می‌آورند. در این بازی همچنین امکان رفتن به سرزمین‌های اساطیری و خیالی نوردیک نظیر آزگارد و یوتنهایم هم وجود دارد، که با توجه به گزارش‌های قبلی، Eivor برای سفر به این سرزمین‌ها به کمک Valka the Seer نیاز داشته و هر مرتبه سفر نیز نیازمند مصرف یک نوع ماده مخصوص است. در این زمینه همچنین گفته شده که این سرزمین‌های اساطیری، برای خود «یک نقشه کامل و بزرگ» هم دارند.

Assassin’s Creed Valhalla در روز 10 نوامبر (20 آبان) برای Xbox Series X/S، Xbox One، PC، PS4 و Google Stadia منتشر می‌شود. نسخه PS5 بازی نیز همزمان با لانچ این کنسول در 12 نوامبر (22 آبان) عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.