نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 08 آبان 1399
ساعت 12:00

بازی Cyberpunk 2077 از رویداد The Game Awards 2020 حذف شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته جف کیلی، اعلام تاخیر در عرضه Cyberpunk 2077 به روز 10 دسامبر به معنی خارج شدن نام این بازی از فهرست عناوین امسال رویداد The Game Awards است.

خبر تاخیر در عرضه جدید Cyberpunk 2077، برای بسیاری شوکه کننده بود و در این رابطه برخی طرفداران، نقدهای پرشماری را هم به سی‌دی پراجکت وارد کردند. این بازی پیش از این هم چند مرتبه تاخیر خورده بود، ولی اعلام تاخیر جدید درحالی صورت گرفت که سازندگان، از عرضه به موقع بازی اطمینان می‌دادند و حتی خبر گلد شدن بازی نیز مدتی پیش منتشر شده بود. در هر صورت، این اعلام تاخیر 21 روزه جدید، باعث ناامیدی‌های نسبتا زیادی در بین طرفداران بوده و بحث‌ها در این رابطه همچنان در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد.

پیرامون خبر تاخیر در عرضه سایبرپانک 2077، البته نکته جانبی دیگری هم فاش شده که آن هم خارج شدن نام این بازی از فهرست عناوین حاضر در رقابت در رویداد The Game Awards 2020 است. در این ارتباط، جف کیلی مجری و تهیه‌کننده این رویداد اخیرا گفته که گرچه موعد انتشار Cyberpunk 2077 در سال 2020 است، ولی با توجه به عرضه دیرهنگام، شرایطی که چند سال پیش شامل حال Super Smash Bros. Ultimate شد در ارتباط با Cyberpunk 2077 تکرار می‌شود و به این ترتیب نام بازی از فهرست رقابت‌کنندگان امسال این رویداد حذف می‌شود. به این ترتیب این بازی حالا باید شانس بردن جایزه از این رویداد را در The Game Awards 2021 امتحان کند.

بازی Cyberpunk 2077 در روز 10 دسامبر (20 آذر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر می‌شود. این بازی از طریق Backward Compatibility در کنسول‌های نسل نهمی نیز اجرا می‌شود، با این حال ورژن مخصوص نسل نهمی بازی قرار است در سال 2020 منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.