نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 12 آبان 1399
ساعت 12:00

PSVR امکان اجرای بازی های PS5 را ندارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با تایید سونی، هدست‌های PSVR امکان اجرای بازی های PS5 را ندارند و برای این کار، باید از نسخه PS4 بازی‌ها و Backward Compatibility استفاده کرد.

سونی مدتی پیش رسما جزئیات زیادی را پیرامون قابلیت Backward Compatibility در کنسول PS5 منتشر، و اشاره کرد که هدست‌های PSVR از نسل قبل نیز با کنسول جدید کار می‌کنند. در این رابطه، این شرکت اخیرا فاش کرده که بازیکنانی که از این هدست‌ها در PS5 استفاده می‌کنند، قادر به تجربه عناوین جدید کنسول نیستند و برای این کار باید از نسخه نسل هشتمی بازی و با ویژگی Backward Compatibility این کار را انجام دهند.

پیرامون این موضوع، اخیرا یک نماینده سونی به رسانه Upload VR گفته که تاکنون هیچ بازی PSVR برای PS5 معرفی نشده و عناوین PS5 نظیر Hitman 3 که از قابلیت واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کنند، برای تجربه این بازی‌ها روی هدست‌های PSVR باید از نسخه نسل هشتمی این بازی‌ها و قابلیت Backward Compatibility استفاده کرد. همین شرایط، برای دیگر بازی‌ها نظیر No Man’s Sky نیز وجود دارد و تجربه PSVR این بازی‌ها فقط از طریق نسخه نسل هشتمی و Backward Compatibility قابل انجام است.

پیرامون واقعیت مجازی، تاکنون گزارش‌های مختلفی وجود داشته که نشان از تمایل سونی برای معرفی هدست‌های جدید PSVR داشته است. به هر ترتیب کنسول‌های بازی PlayStation 5 با قیمت 500 دلار و PlayStation 5 Digital Edition با قیمت 400 دلار، ابتدا در کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، ژاپن، استرالیا، نیوزیلند و کره جنوبی در روز 12 نوامبر (22 آبان) و در بازارهای بقیه نقاط دنیا نیز در روز 19 نوامبر (29 آبان) عرضه می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.