نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 13 آبان 1399
ساعت 12:00

Demon’s Souls بیش از 180 ویدیو Game Help در رابط کاربری PS5 دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی فاش شده که بازی Demon’s Souls Remake در PS5، از بیش از 180 ویدیو Game Help مخصوص رابط کاربری این کنسول برخوردار است.

سونی مدتی پیش رسما از رابط کاربری کنسول جدید و نسل نهمی PS5 رونمایی کرد که این نمایش، شامل معرفی تعدادی ویژگی کاملا جدید بود. در میان این ویژگی‌ها، سونی از بخش جدیدی به نام Control Center رونمایی کرد که به نظر جایگزین Quick Menu در کنسول PS4 است. این بخش درواقع با فشردن دکمه PS در حین اجرای بازی، و در قالب کارت‌های نسبتا بزرگی در پایین صفحه ظاهر می‌شود. این کارت‌ها درواقع آخرین اتفاقاتی هستند که در بازی موردنظر اتفاق افتاده و برای مثال شامل مراحل، تروفی‌ها و ... می‌شود. نکته جالب درباره این کارت‌ها، این است که برخی از آن‌ها شامل ویدیوهایی تحت عنوان Game Help می‌شوند که ویدیوهای کوتاهی از نوع Tip یا راهنما برای گیم‌پلی هستند.

پیرامون ویدیوهای Game Help، اخیرا فاش شده که بازی روز لانچ Demon’s Souls Remake قرار است بیش از 180 ویدیو از این دست داشته باشد. در این زمینه، Gavin Moore از سازندگان بازی اخیرا فاش کرده که بیش از 180 ویدیو راهنما و سودمند برای این بازی، از طریق رابط کاربری PS5 در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. او البته توضیح نداده که این ویدیوها مربوط به کدام بخش‌ها هستند، ولی انتظار می‌رود که بخش‌های چالش‌برانگیز گیم‌پلی، تروفی‌ها و ... از این نوع ویدیوهای راهنمای رسمی برخوردار باشند.

بازی Demon’s Souls در روز 12 نوامبر (22 آبان) و همزمان با لانچ PS5، به صورت انحصاری همین پلتفرم منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.