نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 13 آبان 1399
ساعت 15:00

ارتقاهای نسل نهمی Fortnite شامل لود سریع و 60FPS Split-Screen است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اپیک گیمز ویژگی‌های نسل نهمی بازی فورتنایت، از جمله سرعت لود بالا و همچنین حالت Split-Screen با نرخ فریم 60fps را معرفی کرد.

Fortnite یکی از محبوب‌ترین بازی‌های نسل هشتم است که قرار است از چند روز دیگر و همزمان با عرضه کنسول‌های نسل نهمی، برای PS5 و Xbox Series X/S نیز در دسترس قرار گیرد. هر دو کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس در نسل بعد از قابلیت‌های منحصر به فردی استفاده می‌کنند، که بازی‌های مختلف امکان استفاده از آن‌ها را دارند. در ارتباط با فورتنایت، اپیک گیمز اخیرا مشخصات و برخی ویژگی‌های مخصوص نسل نهمی آن را فاش کرده است.

براساس اطلاعیه اپیک گیمز، بازی فورتنایت در دو کنسول Xbox Series X و PS5 با مشخصات 4K/60 FPS اجرا، و تجربه بازی پویاتر و همراه با تاثیرات آب و هوایی ارتقایافته نظیر طوفان، حرکات ابرها و ... خواهد بود. بازی همچنین از تکسچرهای گرافیکی ارتقایافته برخوردار بوده و سرعت لود این تکسچرها هم بسیار سریع‌تر خواهند بود. همچنین گفته شده که Split-Screen این بازی، حالا روی هر سه پلتفرم یعنی PS5 و Xbox Series X/S با نرخ فریم 60fps اجرا می‌شود.

بازیکنان PS5، می‌توانند انتظار تجربه ویژگی‌های بیشتری را هم داشته باشند که البته این در ارتباط با کنترلر DualSense است، و این بازی به صورت کامل از haptic feedback و adaptive triggers پشتیبانی می‌کند. فورتنایت همچنین از بخش Activity رابط کاربری PS5 هم استفاده می‌کند. درنهایت، این بازی در کنسول پایین رده Xbox Series S با مشخصات 1080p/60 FPS اجرا می‌شود.

بازی فورتنایت از روز 10 نوامبر (20 آبان) برای Xbox Series X/S و 12 نوامبر (22 آبان) برای PS5 در دسترس قرار می‌گیرد. اپیک پیش از این تایید کرده بود که نسخه Unreal Engine 5 این بازی در اواسط سال 2021 عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.