نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 15 آبان 1399
ساعت 16:00

زمان پری لود دیتای Call of Duty: Black Ops Cold War اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ وب‌سایت رسمی Call of Duty: Black Ops Cold War زمان شروع پری لود این بازی و حجم نسخه‌های مختلف را اعلام کرده است.

اکتیویژن اخیرا اطلاعات مربوط به پری لود دیتای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War از جمله زمان شروع دریافت پیش از تاریخ عرضه بازی و حجم نسخه‌های مختلف را اعلام کرده است. بر این اساس، این بازی در 5 نوامبر - ساعت 20:30 امشب برای پیش خریدکنندگان بازی قابل دانلود می‌شود. این فرصت بسیار خوبی برای پری لود بازی است و پس از دریافت، حدود یک هفته دیگر در روز 13 نوامبر (23 آبان)، دسترسی به بازی و تجربه آن امکان پذیر می‌شود.

در اطلاعیه اخیر، اکتیویژن اطلاعات جانبی بیشتری هم منتشر کرده است؛ در این رابطه، مشخص شده که نسخه PS4 بازی حجمی معادل 95 گیگابایت و نسخه Xbox One نیز 93 گیگابایت است. در ارتباط با دارندگان کنسول‌های نسل نهمی، نسخه PS5 این بازی حجم 133 گیگابایت و نسخه Xbox Series X|S بازی نیز حجم 136 گیگابایتی دارد. بازیکنان پی‌سی نیز می‌توانند بخش چندنفره بازی را با حجم 35 گیگابایت و نسخه کامل بازی را با حجم 82 گیگابایت دریافت کنند. اکتیویژن گفته که حجم نسخه کامل بازی به همراه Ultra Graphics معادل 125 گیگابایت است. شرکت در اطلاعیه خود، به این موضوع هم اشاره کرده که امکان حذف حالت‌های مختلف بازی به صورت جداگانه وجود دارد و برای مثال کمپین داستانی، یا حالت Zombies و ... را می‌توان به صورت جداگانه از حافظه داخلی پلتفرم موردنظر حذف کرد.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در روز 13 نوامبر (23 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود. نسخه نسل نهمی این بازی البته در تاریخ دیگری عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.