نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 24 آبان 1399
ساعت 15:00

اعلام تاریخ پخش اپیزود پنجم Night City Wire بازی Cyberpunk 2077

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سی‌دی پراجکت به تازگی تاریخ پخش اپیزود بعدی از برنامه خبری Night City Wire بازی Cyberpunk 2077 را اعلام کرده است.

علیرغم امیدها و البته تاکید CD Projekt RED مبنی بر عرضه به موقع بازی Cyberpunk 2077 و بعید بودن اعلام تاخیر دوباره، این بازی مدتی پیش شاهد اعلام تاخیر دیگری شد و اگر بار دیگر چنین اتفاقی نیافتد، این بازی بالاخره در روز 10 دسامبر (20 آذر) منتشر می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع، سازنده بازی اخیرا از طریق حساب توییتری رسمی بازی اعلام کرده که اپیزود جدیدی از رویداد خبری و تبلیغاتی Night City Wire به زودی پخش خواهد شد.

با توجه به پست اخیر سی‌دی پراجکت، پنجمین قسمت برنامه خبری Night City Wire قرار است در همان روزی که پیش از این بازی قرار بود منتشر شود، یعنی 19 نوامبر (29 آبان - ساعت 8:30 شب به وقت ایران) از طریق شبکه‌های اجتماعی به صورت استریم پخش شود. به گفته ناشر، تمرکز در این اپیزود روی شخصیت جانی سیلورهند با بازی Keanu Reeves خواهد بود که در کنار این موضوع، به دیگر جنبه‌های دنیای Cyberpunk هم پرداخته خواهد شد.

بازی Cyberpunk 2077 در روز 10 دسامبر (20 آذر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر می‌شود. این بازی از طریق Backward Compatibility در کنسول‌های نسل نهمی نیز اجرا می‌شود، با این حال ورژن مخصوص نسل نهمی بازی قرار است در سال 2020 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.