نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 26 آبان 1399
ساعت 18:00

پشتیبانی Call of Duty Warzone در Xbox Series X از نرخ فریم 120FPS

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس یک گزارش، بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone برخلاف PS5، در Xbox Series X از نرخ فریم 120FPS پشتیبانی می‌کند.

با توجه به گزارش اخیر Digital Foundry، اینفینیتی وارد پشتیبانی از نرخ فریم 120FPS برای بازی Call of Duty: Warzone در Xbox Series X را اضافه کرده که به این ترتیب بازی در این پلتفرم، می‌تواند تجربه‌ای با نرخ فریم 100 تا 120 تصویر در ثانیه را ارائه کند. در این رابطه، البته هنوز چنین آپدیتی برای نسخه PS5 بازی منتشر نشده و این بازی بتل رویال، همچنان نرخ فریم 60FPS را در کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن هدف‌گذاری کرده است.

پیرامون این گزارش، اخیرا خبرهای مشابه بیشتری پیرامون در دسترس نبودن برخی ویژگی‌ها در بازی‌های backward compatible کنسول PS5 به نسبت Xbox Series Xمنتشر می‌شود که در آخرین مورد، بازی Rocket League نیز دقیقا همین محدودیت نرخ فریم بین دو کنسول را گزارش کرده بود. در این رابطه توسعه‌دهندگان گفته‌اند که عدم عرضه سریع چنین آپدیت‌هایی برای نسخه PS5 بازی‌ها، مربوط به نحوه کار و عملکرد backward compatibility در این کنسول است که متفاوت از Xbox Series X هستند، و به این ترتیب این ویژگی‌ها، برای بازی‌های نسل هشتمی روی PS5 با تاخیر عرضه خواهند شد.

در همین رابطه ذکر این نکته جالب است که بازی اخیرا منتشر شده Call of Duty: Black Ops Cold War، روی هر دو پلتفرم Xbox Series X و PS5 از نرخ فریم 120FPS پشتیبانی می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.