نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 02 آذر 1399
ساعت 09:00

Titanfall Deluxe Edition حالا در استیم نیز در دسترس قرار دارد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اولین بازی Titanfall همراه با سیزن پس این بازی، اخیرا در قالب نسخه Deluxe Edition سرانجام در دسترس بازیکنان استیم نیز قرار گرفته است.

Respawn Entertainment حدود شش سال پس از عرضه اولین بازی Titanfall، سرانجام آن را برای کاربران پلتفرم Steam نیز منتشر کرده است. این بازی که در قالب Titanfall Deluxe Edition و با 60 درصد تخفیف نیز قابل خریداری است، شامل بازی اصلی به همراه سیزن پس آن است، که این هم در مجموع 9 نقشه جدید را اضافه می‌کند.

پیرامون این عرضه، البته ظاهرا مشکلات فنی نیز زیاد بوده و کاربران زیادی در استیم و در بخش نقدها، به مشکلاتی از جمله سرورها، نصب فایل‌های صدا و ... اشاره کردند. باید دید که این مشکلات درنهایت مورد تایید قرار می‌گیرند یا خیر، با این حال انتشار اولین بازی Titanfall در استیم، آن هم وقتی که بازی Titanfall 2 از قبل در این پلتفرم وجود داشته اتفاق جالبی است. به علاوه باید در نظر داشت که موردتوجه‌ترین و محبوب‌ترین بازی Respawn در استیم یعنی Apex Legends، در مجموع محتواها و بروزرسانی‌های زیادی را دریافت می‌کند و مشخص است که این بازی بتل رویال و رایگان در مرکز توجه استودیو قرار دارد.

بازی Titanfall درحال حاضر برای ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.