نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 02 آذر 1399
ساعت 15:00

یوبیسافت به زودی مشکل فایل ذخیره Watch Dogs: Legion را رفع می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت اخیرا وعده داده که مشکل فایل‌های ذخیره در Watch Dogs: Legion درحال بررسی است و به زودی آن را از طریق آپدیت برطرف می‌کند.

بازی Watch Dogs: Legion علیرغم نقدهای عمدتا متوسط، از نظر فروش عملکرد مناسبی را برای یوبی‌سافت داشته است. علیرغم این موضوع، این بازی همچنان از مشکلات فنی و باگ رنج می‌برد که برخی از این باگ‌ها نیز از نوع واقعا دردسرساز هستند. یکی از مشکلات از این دست به گزارش‌هایی درباره عدم ذخیره بازی و همچنین از بین رفتن یا خراب شدن این فایل‌ها منتشر شده است. لازم به ذکر است که این مشکل گرچه در پلتفرم PC برطرف شده، با این حال کاربران دیگر پلتفرم‌ها خصوصا Xbox Series X، همچنان از وجود این مشکل خبر می‌دهند.

گزارش‌های مختلف از مشکل ذخیره دیتا در این بازی تقریبا از اوایل ماه میلادی فعلی شدت گرفت که در آن، برای مثال پیشرفت بازیکن پس از ساعت‌ها بازی ذخیره نمی‌شد یا کل پیشرفت‌ها از بین می‌رفت. یوبی‌سافت در این رابطه قبلا گفته بود که این مشکل را تایید کرده و درحال رفع آن است. در همین رابطه، پست اخیر توییتری این شرکت فاش کرده که بازیکنان که همچنان از این مشکل رنج می‌برند، باید تا چند هفته دیگر نیز صبر کنند چون آپدیت رفع این مشکل برای عرضه در اوایل دسامبر برنامه‌ریزی شده است.

تاریخ اعلام شده البته از جهت دیگری هم جالب است چون حالت آنلاین این بازی یعنی Watch Dogs Online هم در اوایل دسامبر عرضه می‌شود، و به نظر می‌رسد که حل مشکل فایل‌های ذخیره همزمان با عرضه این حالت جدید باشد.

بازی Watch Dogs: Legion در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی در بازی مگ با امتیاز 5٫6 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.